Feedback
I.D.: 53261459

Furnizarea echipamentelor necesare realizării "Upgrade inel intern routare date între cele 3 locaţii principale ale SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal

Data publicarii
13.01.21 Exista 999.845 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32570000-9
Termenul limita pentru depunere:
15.02.21
Pretul estimativ:
1.183.025,00 RON - 1.183.025,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1103965.pdf
  2. 1.Caiet de sarcini - Upgrade inel intern routare date intre cele 3 locatii principale ale SNIV.docx
  3. 3.Contract de furnizare inel intern routare.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Implementarea trebuie sa se desfăşoare conform unui cadru (framework) de management de proiect recunoscut de către organisme profesionale specifice de Project Management. Implementarea întregului sistem trebuie să acopere cel puţin următoarele etape: - Echipamentele vor fi instalate şi configurate în 3 locaţii - HDC Bucureşti, Data Room MAE şi HDR Braşov; - Ofertantul va livra, instala, configura toate componentele ce ...
Implementarea trebuie sa se desfăşoare conform unui cadru (framework) de management de proiect recunoscut de către organisme profesionale specifice de Project Management. Implementarea întregului sistem trebuie să acopere cel puţin următoarele etape: - Echipamentele vor fi instalate şi configurate în 3 locaţii - HDC Bucureşti, Data Room MAE şi HDR Braşov; - Ofertantul va livra, instala, configura toate componentele ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini, va asigura migrarea configuraţiei existente de pe echipamentele care vor fi înlocuite pe cele livrate; - Va face o analiza detaliată a situaţiei existente si va propune un plan de instalare care va conţine etapele de implementare ale proiectului şi detalii de funcţionare precum redundanţă, tip vlan-uri, tip interfeţe, modalităţi de autentificare şi testare, etc; Furnizorulva asigura marcarea echipamentelor, conform regulilor de vizibilitate, aferente programului de finanţare, asigurând un număr de minim 10 etichete, ce vor fi aplicate vizibil pe echipamentele furnizate. Modelul etichetei va fi pus la dispoziţia furnizorului, în timpul implementării contractului, iar dimensiunile aproximative ale unei etichete sunt de 5x9 cm in 4 culori, pe suport vinil. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizarea echipamentelor necesare realizării "Upgrade inel intern routare date între cele 3 locaţii principale ale SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal 15.02.21
Furnizarea echipamentelor necesare realizării "Upgrade inel intern routare date între cele 3 locaţii principale ale SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal 29.04.21
Achiziţie echipamente necesare realizării "Upgrade echipamente criptare bază de date", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire. 11.02.21
Echipamente necesare realizarii "Upgrade infrastructură terminale SNIV emitere viză", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare pentru sediile din Bucureşti respectiv MD/OC din străinătate şi instruire personal 23.02.21
Achiziţia de echipamente necesare realizării "Upgrade infrastructură de comunicaţii voce-date SNIV", inclusiv servicii de implementare 17.02.21
Furnizarea echipamentelor de stocare şi a soluţiei de back -up necesare realizării "Upgrade nucleu de stocare, back-up si replicare aferenta SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire  
Furnizarea echipamentelor de stocare şi a soluţiei de back -up necesare realizării "Upgrade nucleu de stocare, back-up si replicare aferenta SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire 09.02.21
Modernizarea infrastructurii de telecomunicaţii şi îmbunătăţirea performanţelor sistemului informatic al ANM 01.08.22
Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus  
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).