Feedback
I.D.: 56900112

Furnizarea echipamentelor de stocare şi a soluţiei de back -up necesare realizării "Upgrade nucleu de stocare, back-up si replicare aferenta SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire

Data publicarii
13.05.21 Exista 801.617 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30233180-6
Pretul estimativ:
2.867.652,60 RON - 2.867.652,60 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Implementarea trebuie sa se desfăşoare conform unui cadru (framework) de management de proiect recunoscut de către organisme profesionale specifice de Project Management. Contractantul trebuie să prezinte în cadrul propunerii tehnice descrierea detaliată a metodologiei proprii de management de proiect pe care o va utiliza în cadrul proiectului. Ofertantul este responsabil pentru instruirea personalului desemnat de autorit...
Implementarea trebuie sa se desfăşoare conform unui cadru (framework) de management de proiect recunoscut de către organisme profesionale specifice de Project Management. Contractantul trebuie să prezinte în cadrul propunerii tehnice descrierea detaliată a metodologiei proprii de management de proiect pe care o va utiliza în cadrul proiectului. Ofertantul este responsabil pentru instruirea personalului desemnat de autoritatea contractantă, scopul instruirii fiind de a transfera cunoştinţele necesare operarii produselor. Ofertantul va asigura marcarea echipamentelor, conform regulilor de vizibilitate, aferente programului de finanţare, asigurând un număr de minim 6 etichete, ce vor avea dimensiunea de 5x9 cm in 4 culori, pe suport vinil. Etichetele vor fi aplicate in locuri vizibile pe echipamentele furnizate. Modelul etichetei va fi pus la dispoziţia prestatorului, în timpul implementării contractului. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizarea echipamentelor de stocare şi a soluţiei de back -up necesare realizării "Upgrade nucleu de stocare, back-up si replicare aferenta SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire 09.02.21
Echipamente necesare realizarii "Upgrade infrastructură terminale SNIV emitere viză", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare pentru sediile din Bucureşti respectiv MD/OC din străinătate şi instruire personal 23.02.21
Achiziţia de echipamente necesare realizării "Upgrade infrastructură de comunicaţii voce-date SNIV", inclusiv servicii de implementare 17.02.21
Furnizarea echipamentelor necesare realizării "Upgrade inel intern routare date între cele 3 locaţii principale ale SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal 15.02.21
Furnizarea echipamentelor necesare realizării "Upgrade inel intern routare date între cele 3 locaţii principale ale SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal 29.04.21
Furnizarea echipamentelor necesare realizării "Upgrade inel intern routare date între cele 3 locaţii principale ale SNIV", inclusiv servicii de instalare, configurare, testare şi instruire personal 15.02.21
Achizitie materiale necesare GT  
Achiziționarea de echipamente și accesorii necesare pentru extinderea infrastructurii Sistemului Național de Informații privind Vizele (SNIV) și a subsistemelor aferente acestuia (NVIS, VIS Mail etc), în cadrul proiectului – Optimizarea infrastructurii hardware de suport BackOffice a sistemului SNIV și a subsistemelor aferente acestuia (NVIS, VIS Mail etc) 18.01.24
Achiziţionarea de echipamente şi accesorii necesare pentru extinderea infrastructurii Sistemului Naţional de Informaţii privind Vizele (SNIV) şi a subsistemelor aferente acestuia (NVIS, VIS Mail etc), în cadrul proiectului – Optimizarea infrastructurii hardware de suport BackOffice a sistemului SNIV şi a subsistemelor aferente acestuia (NVIS, VIS Mail etc) 18.01.24
Achiziționarea de echipamente și accesorii necesare pentru extinderea infrastructurii Sistemului Național de Informații privind Vizele (SNIV) și a subsistemelor aferente acestuia (NVIS, VIS Mail etc), în cadrul proiectului – Optimizarea infrastructurii hardware de suport BackOffice a sistemului SNIV și a subsistemelor aferente acestuia (NVIS, VIS Mail etc) 18.01.24