In cadrul acestei proceduri de achizitie, autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de furnizare a dotarilor
si echipamentelor medicale din cadrul proiectului „Dotarea unităților de asistență medicală ambulatorie a Spitalului Municipal
Dej, județul Cluj”.Autoritatea contractantă în baza contractului de furnizare doreste achiziționarea dotărilor si echipamentelor
medicale pentru sectiile Spi...
In cadrul acestei proceduri de achizitie, autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de furnizare a dotarilor
si echipamentelor medicale din cadrul proiectului „Dotarea unităților de asistență medicală ambulatorie a Spitalului Municipal
Dej, județul Cluj”.Autoritatea contractantă în baza contractului de furnizare doreste achiziționarea dotărilor si echipamentelor
medicale pentru sectiile Spitalului Municipal Dej. Informatii detaliate cu privire dotările si echipamentele medicale ce urmeză
a fi achiziționate sunt cuprinse in caietul de sarcini si fișele tehice puse la dispozitie de autoritatea contractantă în
cadrul licitației deschise online, ce va fi derulată pe SEAP.Potrivit devizului general parte integranta a proiectului tehnic,
valoarea totala a contractului de furnizare ce face obiectul prezentei proceduri este de 12.764.263,66 lei fara valoarea TVA,
din care:- LOT 1 – Echipamente radiologie si imagistica medicala – 7.924.760,00 lei fără TVA- LOT 2 – Ecografie – 1.314.222,16
lei fără TVA- LOT 3 – Aparatura gastroenterologie – 901.220,00 lei fără TVA- LOT 4 – Aparatură ORL – 555.191,00 lei fără TVA-
LOT 5 – Aparatură urologie – 812.422,00 lei fără TVA- LOT 6 – Aparat de tratament fotodinamic – 49.500,00 lei fără TVA- LOT
7 – Videodermatoscop – 236.692,00 lei fără TVA- LOT 8 – Aparatură dermatovenerologie – 358.611,50 lei fără TVA- LOT 9 – Aparatură
oftalmologie – 468.725,00 lei fără TVA- LOT 10 – Aparatură ginecologie, explorări, interne pneumologie – 142.920,00 lei fără
TVANumărul zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile.Autoritatea
contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise în a 15 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.La
solicitarile de clarificari venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta își rezerva dreptul de a
nu formula raspuns.