Achiziția/furnizarea dotărilor este o activitate componentă în cadrul Contractului de finantare aferentă proiectului “IMBUNATATIREA
INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PRIN EXTINDEREA, REABILITAREA, MODERNIZAREA SI ECHIPAREA SCOLII GIMNAZIALE "TUDOR VLADIMIRESCU"
DIN TARGOVISTE, JUD. DAMBOVITA” – Cod SMIS 123883Valoarea estimata totala: 2.915.962,35 lei fara TVA.Contractul este finantat
conform contractului de ...
Achiziția/furnizarea dotărilor este o activitate componentă în cadrul Contractului de finantare aferentă proiectului “IMBUNATATIREA
INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PRIN EXTINDEREA, REABILITAREA, MODERNIZAREA SI ECHIPAREA SCOLII GIMNAZIALE "TUDOR VLADIMIRESCU"
DIN TARGOVISTE, JUD. DAMBOVITA” – Cod SMIS 123883Valoarea estimata totala: 2.915.962,35 lei fara TVA.Contractul este finantat
conform contractului de finantare nr. 6649/16.02.2021, cod SMIS 123883 incheiat cu Ministerul Lucrarilor Publice, Dezvoltarii
si Administratiei in calitate de Autoritate de Management pentru POR 2014-2020 si bugetul local conform H.C.L 205/29.06.2018,
modificata prin HCL 211/30.09.2020, HCL 212/30.09.2020 si H.C.L nr. 126/15.03.2023 si HCL nr.63/28.02.2023, Anexa 2, pozitia
4.Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul
că semnarea contractului este condiționată de incheierea actului aditional nr. 2 la contractul de finantare nr. 6649/16.02.2021
aferent proiectului “Imbunatatirea infrastructurii educationale prin extinderea, reabilitarea, modernizarea si echiparea scolii
gimnaziale "Tudor Vladimirescu" din Targoviste, jud. Dambovita”, cod proiect 123883 în cadrul Axei prioritare 10. Imbunatatirea
infrastructurii educationale prioritatea de investiții 10.1 Investitiile in educatie si formare, inclusiv in formare profesionala,
pentru dobandirea de competente si invatare pe tot parcursul vietii prin dezvoltarea infrastructurilor de educatie si formare
obiectiv specific 10.1 Creșterea gradului de participare la nivelul educaţiei timpurii şi învăţământului obligatoriu, în special
pentru copii cu risc crescut de părăsire timpurie a sistemului, apel dedicat învăţământului obligatoriu operațiunea B., semnarea
contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența
legislației privind finanțele publice. În situația în care, indiferent de motive, nu este incheiat actul aditional aferent
proiectului mentionat, Autoritatea Contractanta își rezervă dreptul de a nu incheia contractul, iar ofertantul/ofertantii
desemnati castigatori ai procedurilor de atribuire, vor întelege că Beneficiarul nu poate fi considerat răspunzător pentru
vreun prejudiciu apărut în cazul neîncheierii contractelor de servicii/lucrari/furnizare, indiferent de natura acestuia și
indiferent dacă Beneficiarul a fost notificat asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Autoritatea contractanta va raspunde
in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare adresate de catre operatorii economici,
in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, conform art. 161 din Legea nr.98/2016, cu modificarile si completarile
ulterioare, coroborat cu art. 27 alin (3) din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care aceste
solicitari vor fi adresate pana la termenul limita de 17 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Orice solicitare
de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). NUMAR DE REFERINTA 4279944-2023-2.1