Feedback
I.D.: 39628477

Furnizarea De Utilaje Pentru Prelucrari Mecanice

Data publicarii
07.11.19 Exista 128.729 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42611000-2
Termenul limita pentru depunere:
25.11.19
Pretul estimativ:
427.000,00 RON - 427.000,00 RON
Documente participare:
  1. 20191107_N_Clauze Contract Active fixe sept.docx
  2. FisaDate_DF1069185.pdf
  3. 20191107_Anexa 1 fisa tehnica masina taiat cu jet apa.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare de UTILAJE PENTRU PRELUCRARI MECANICE, se achizitioneaza atat livrarea cat si instalarea / punerea in functiune (conform vocabularului secundar se achizitioneaza si DA42-7 Inclusiv instalare). Urmează a fi încheiat un CONTRACT cu valabilitate 5 luni. Specificatiile tehnice se detaliaza in partea text a caietului de sarcini (reguli general aplicabile), iar in anexele 1 ale caietului de sarcini se detali...
Contract de furnizare de UTILAJE PENTRU PRELUCRARI MECANICE, se achizitioneaza atat livrarea cat si instalarea / punerea in functiune (conform vocabularului secundar se achizitioneaza si DA42-7 Inclusiv instalare). Urmează a fi încheiat un CONTRACT cu valabilitate 5 luni. Specificatiile tehnice se detaliaza in partea text a caietului de sarcini (reguli general aplicabile), iar in anexele 1 ale caietului de sarcini se detaliază specificaţiile tehnice ale produselor. Cantitatea respectiv valoarea contractelor precum si repartitia pe beneficiari (loc unic de livrare- UM 01145 Roman ) si sunt prevazute in anexa 2 a caietului de sarcini. Anexele caietului de sarcini detaliaza: Anexa nr. 1 – „Specificatii tehnice ale produselor” (arhiva „7z”); Anexa nr. 2 – „Situatia privind necesarul de utilaje de achizitionat în 2019, cantitati si valori previzionate ale contractului”. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea 98/2016. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 6 zile. Modelul de contract are Clauza suspensiva (similar datelor din circulara emisa de Ministerul Fondurilor Europene nr. 60508 / 07.08.2019), astfel: La data initierii procedurii de atribuire autoritatea contractantă a initiat demersurile de obtinere a aprobarilor necesare / bugetarii pe proiect. În situaţia în care nu se va identifica total sursa de finanţare / nu se va obtine aprobarea, autoritatea contractantă va anula procedura de atribuire. La data lansarii procedurii au fost adoptate masuri astfel incat riscul de neaprobare sa fie minim. Avand in vedere faptul ca plata se va face in anul 2020, in proiectul de contract s-a prevazut si posibilitatea de a face plati prin utilizarea acreditivului, astfel: conform ORDONANŢEI DE URGENŢĂ nr. 57 din 9 decembrie 2015, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare”, art.34-37, vom angaja / utiliza fonduri publice şi prin întrebuinţarea acreditivelor conform prevederilor legale în domeniu. In situatia in care nu mai este posibila utilizarea acreditivului datorita programului impus de Trezoreria statului , autoritatea contractantă va anula procedura de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu