Feedback
I.D.: 36722108

FURNIZAREA DE TONERE PENTRU IMPRIMANTELE ŞI MULTIFUNCŢIONALELE DIN DOTAREA CONSILIULUI JUDEŢEAN MUREŞ

Data publicarii
21.06.19 Exista 185.336 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125110-5
Pretul estimativ:
417.000,00 RON - 417.000,00 RON
417.000,00 RON - 417.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului – cadru îl constituie furnizarea de tonere cu plata în termenul stabilit prin contractele subsecvente. Tonerele sunt utilizate pentru buna funcţionare a imprimantelor, copiatoarelor şi multifuncţionalelor aflate în dotarea Consiliului Judeţean Mureş. Cantităţile minime şi maxime estimate aferente acordului cadru, precum şi cele care fac obiectul unui singur contract subsecvent sunt prevăzute în Anexa nr.1...
Obiectul acordului – cadru îl constituie furnizarea de tonere cu plata în termenul stabilit prin contractele subsecvente. Tonerele sunt utilizate pentru buna funcţionare a imprimantelor, copiatoarelor şi multifuncţionalelor aflate în dotarea Consiliului Judeţean Mureş. Cantităţile minime şi maxime estimate aferente acordului cadru, precum şi cele care fac obiectul unui singur contract subsecvent sunt prevăzute în Anexa nr.1 şi Anexa nr.2 din secţiunea "LISTA DE FISIERE CARE COMPUN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE". Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, fără TVA: 201.350,00 lei. Valoarea estimată a acordului cadru, fără TVA: între minim 11.905,00 lei şi maxim 417.000,00 lei. Monedă: RON Frecvenţa şi valoarea contractelor ce urmează să fie atribuite: Cantităţile prevăzute în caietul de sarcini, au fost estimate la nivelul consumului mediu din anii anteriori. Se estimează că se vor încheia 3 (trei) contracte subsecvente pe întreaga perioadă de valabilitate a acordului-cadru. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsurilor în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare, în a 3-a zi inainte de termenul limită stabilit în Anunţul de participare pentru depunerea ofertelor, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu