Feedback
I.D.: 97947991

Furnizarea de tonere pentru dotarea imprimantelor şi multifuncţionalelor din cadrul Consiliului Judeţean Mureş

Data publicarii
31.05.24 Exista 61.922 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125110-5
Termenul limita pentru depunere:
12.06.24
Pretul estimativ:
21.730,00 RON - 555.710,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 31.05.24 Publicat la 01.06.24 Publicat la 10.06.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului - cadru îl constituie furnizarea de tonere cu plata în termenul stabilit prin contractele subsecvente. Tonerele sunt utilizate pentru buna funcţionare a imprimantelor, copiatoarelor şi multifuncţionalelor aflate în dotarea Consiliului Judeţean Mureş. Se acceptă produse OEM (Original Equipment Manufacturer) sau echivalente care trebuie să respecte în totalitate cerinţele din manualul tehnic al echipamentu...
Obiectul acordului - cadru îl constituie furnizarea de tonere cu plata în termenul stabilit prin contractele subsecvente. Tonerele sunt utilizate pentru buna funcţionare a imprimantelor, copiatoarelor şi multifuncţionalelor aflate în dotarea Consiliului Judeţean Mureş. Se acceptă produse OEM (Original Equipment Manufacturer) sau echivalente care trebuie să respecte în totalitate cerinţele din manualul tehnic al echipamentului în care urmează să fie montate, fiind recunoscute de acestea. Valoarea estimata a acordului cadru este de minim 21.730,00 lei şi maxim 555.710,00 lei fără TVA. Se estimează că se vor încheia 3 (trei) contracte subsecvente pe întreaga perioadă de valabilitate a acordului-cadru. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 274.800,00 lei. Cantităţile care fac obiectul celui mai mare contract subsecvent sunt prezăzute în Anexa nr. 1, ataşată la documentaţia de atribuire. Notă: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor este de: 4 Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare simplificat, cu 2 zile înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu