Feedback
I.D.: 67454563

Furnizarea de tonere pentru dotarea imprimantelor şi multifuncţionalelor din cadrul Consiliului Judeţean Mureş

Data publicarii
25.03.22 Exista 166.388 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125110-5
Termenul limita pentru depunere:
04.04.22
Pretul estimativ:
42.159,00 RON - 763.205,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 25.03.22 Publicat la 04.04.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului – cadru îl constituie furnizarea de tonere cu plata în termenul stabilit prin contractele subsecvente. Tonerele sunt utilizate pentru buna funcţionare a imprimantelor, copiatoarelor şi multifuncţionalelor aflate în dotarea Consiliului Judeţean Mureş. Datorită faptului că unele imprimante sunt în perioada de garanţie este necesar ca acestea să fie aprovozionate cu tonere tip OEM (Original Equipment Manufac...
Obiectul acordului – cadru îl constituie furnizarea de tonere cu plata în termenul stabilit prin contractele subsecvente. Tonerele sunt utilizate pentru buna funcţionare a imprimantelor, copiatoarelor şi multifuncţionalelor aflate în dotarea Consiliului Judeţean Mureş. Datorită faptului că unele imprimante sunt în perioada de garanţie este necesar ca acestea să fie aprovozionate cu tonere tip OEM (Original Equipment Manufacturer), iar cele care au perioada de garanţie expirată pot fi aprovizionate cu produse tip OEM sau cu produse echivalente. Cantităţile minime şi maxime aferente acordului cadru, precum şi cele care fac obiectul unui singur contract subsecvent sunt prevăzute în Anexa nr.1 şi Anexa nr.2 din secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire". Valoarea estimată a acordului cadru, fără TVA: între minim 42.159 lei şi maxim 763.205 lei. Cantităţile prevăzute în anexa la caietul de sarcini, au fost estimate la nivelul consumului mediu din anii anteriori. Se estimează că se vor încheia 3 (trei) contracte subsecvente pe întreaga perioadă de valabilitate a acordului-cadru. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 414.437 lei fără TVA. Notă: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor este de: 4 Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare simplificat, cu 2 zile înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu