Componenta „Recipiente de colectare a deșeurilor”, parte a Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Sibiu
are ca scop continuarea strategiei locale de dezvoltare a sistemului de management integrat al deșeurilor în județul Sibiu
în conformitate cu prevederile Planului Județean de Gestionare a Deșeurilor în județul Sibiu 2019-2025, contribuind astfel
la sustenabilitatea sistemului de manag...
Componenta „Recipiente de colectare a deșeurilor”, parte a Sistemului de Management Integrat al Deșeurilor în județul Sibiu
are ca scop continuarea strategiei locale de dezvoltare a sistemului de management integrat al deșeurilor în județul Sibiu
în conformitate cu prevederile Planului Județean de Gestionare a Deșeurilor în județul Sibiu 2019-2025, contribuind astfel
la sustenabilitatea sistemului de management integrat în vederea conformării cu prevederile directivelor aplicabile sectorului
de gestionare a deșeurilor (Directivei 99/31/EC privind depozitarea deșeurilor și Directivei Cadru a deșeurilor (2008/98/EC).
Obiectivul Consiliului Județean Sibiu este de îmbunătățire a infrastructurii de gestionare a deșeurilor și implicit a calității
mediului în județul Sibiu prin extinderea colectării separate în cadrul SMID Sibiu în vederea îndeplinirii obiectivelor legate
de creşterea ponderii deşeurilor reciclate / valorificate în totalul cantităţii de deşeuri colectate și reducerea cantității
de deșeuri depozitate.In 16.02.2023, pentru componenta „Recipiente de colectare a deșeurilor” a fost încărcată în platforma
MySMIS Cererea de Finanțare - cod SMIS 158170 – pentru accesarea finanțării din Programului Operațional Infrastructură Mare
2014_2020.Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența clauzei suspensive, în sensul
că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea
contractului de furnizare recipiente de colectare făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor
din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.În cazul în care, indiferent de motive angajamentele/creditele
bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data încheierii Raportului procedurii și de soluționare definitivă
a eventualelor contestații, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare,
în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare,
fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor
speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar
putea suferi în situația descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 6 luni, astfel încât, în
cazul în care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată. Ofertanții
la procedură își asumă prin depunerea ofertei obligația de a-și prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Aut
Cont, daca Aut Cont se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive.AC va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor
de clarificare/informații suplimentare, adresate de către operatorii economici cu cel putin 12 zile înainte de termenul limită
de depunere a ofertelor. Aut cont va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la
termenul-limită stabilit la Sec. I.3, respectiv 20 de zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.