Componenta "Recipiente de colectare a deşeurilor", parte a Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor în judeţul Sibiu are ca scop continuarea strategiei locale de dezvoltare a sistemului de management integrat al deşeurilor în judeţul Sibiu în conformitate cu prevederile Planului Judeţean de Gestionare a Deşeurilor în judeţul Sibiu 2019-2025, contribuind astfel la sustenabilitatea sistemului de management integrat în ...
Componenta "Recipiente de colectare a deşeurilor", parte a Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor în judeţul Sibiu are ca scop continuarea strategiei locale de dezvoltare a sistemului de management integrat al deşeurilor în judeţul Sibiu în conformitate cu prevederile Planului Judeţean de Gestionare a Deşeurilor în judeţul Sibiu 2019-2025, contribuind astfel la sustenabilitatea sistemului de management integrat în vederea conformării cu prevederile directivelor aplicabile sectorului de gestionare a deşeurilor (Directivei 99/31/EC privind depozitarea deşeurilor şi Directivei Cadru a deşeurilor (2008/98/EC). Obiectivul Consiliului Judeţean Sibiu este de îmbunătăţire a infrastructurii de gestionare a deşeurilor şi implicit a calităţii mediului în judeţul Sibiu prin extinderea colectării separate în cadrul SMID Sibiu în vederea îndeplinirii obiectivelor legate de creşterea ponderii deşeurilor reciclate / valorificate în totalul cantităţii de deşeuri colectate şi reducerea cantităţii de deşeuri depozitate.Obiectul contractului îl constituie furnizarea, transportul si asigurarea pieselor de schimb pentru bunurile descrise in prezentul Caiet de sarcini. Următoarele activităţi sunt necesare pentru îndeplinirea obiectivului contractului:a)Furnizarea bunurilor care fac obiectul prezentului contract (pubele şi containere pentru colectarea separată a deşeurilor) la amplasamentul/amplasamentele indicate de Furnizor, conform tabelului de mai jos:Descriere Nr. bucatiContainere de plastic pentru colectarea deşeurilor de hârtie şi carton (1,1 mc.) 2411 bucContainere de plastic pentru colectarea deşeurilor de plastic şi metal (1,1 mc.) 1414 bucContainere de plastic pentru colectarea deşeurilor de sticlă (1,1 mc.) 868 bucContainere de plastic pentru colectarea deşeurilor biodegradabile (1,1 mc.) 1858 bucContainere de plastic pentru colectarea deşeurilor reziduale (1,1 mc.) 774 bucPubele de plastic pentru colectarea deşeurilor de plastic şi metal (240 litri) 58825 bucPubele din plastic pentru colectarea deşeurilor de hârtie-carton (240 litri) 80721 bucPubele din plastic pentru colectarea deşeurilor biodegradabile (120 litri) 37082 bucPubele din plastic pentru colectarea deşeurilor reziduale (120 litri) 52618 bucContainere "tip clopot" din plastic pentru colectarea deşeurilor de hârtie şi carton (3 mc.) 2 bucContainere "tip clopot" din plastic pentru colectarea deşeurilor de plastic şi metal (3 mc.) 460 bucContainere "tip clopot" din plastic pentru colectarea deşeurilor textile (3 mc.) 412 bucNumăr total pubele/containere 237.445 bucCipuri RFID-tag, cu dimensiuni standard-rotunde Ø 30 mm. x 15 mm., de frecvenţă operaţională joasă - LF (125 kHz)* 48.052 bucCipuri RFID-tag, cu dimensiuni standard-rotunde Ø 30 mm. x 15 mm., de frecvenţă operaţională înaltă (UHF) 189.393 bucNumăr total cipuri RFID-tag 237.445 bucDurata contractuluiDurata contractului va fi de maximum 6 luni de la emiterea Ordinul administrativ de începere a contractului, dar nu mai târziu de 15 decembrie 2023, condiţionat de termenul final al programului de finanţare POIM 2014-2020Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.În cazul în care, indiferent de motive, angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data incheierii Raportului procedurii şi soluţionare definitivă a eventualelor contestaţii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 6 luni, astfel încât, în cazul în care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată. Ofertanţii la procedură îşi asumă prin depunerea ofertei obligaţia de a-şi prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Aut Cont, daca Aut Cont se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive".Detalierea activităţilor aferente obiectivului de investiţii se regăseşte în cadrul Caietul de sarcini anexat documentaţiei de atribuire.