Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru pentru fiecare lot cu un numar de maxim 5 operatori economici, pentru
furnizarea de produse alimentare necesare hranirii persoanelor private de libertate, pentru o perioada de 12 luni, iar atribuirea
contractelor subsecvente se va derula prin reluarea competitiei. Reluarea competitiei se va desfasura online in
SICAP, iar elementul care face ob...
Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru pentru fiecare lot cu un numar de maxim 5 operatori economici, pentru
furnizarea de produse alimentare necesare hranirii persoanelor private de libertate, pentru o perioada de 12 luni, iar atribuirea
contractelor subsecvente se va derula prin reluarea competitiei. Reluarea competitiei se va desfasura online in
SICAP, iar elementul care face obiectul reluarii competitiei este pretul. În cazurile prevăzute la art. 119 din Legea nr.98/2016,
autoritatea contractantă reia competiţia pe baza aceloraşi termeni şi condiţii aplicate pentru atribuirea acordului-cadru,
detaliate acolo unde este necesar şi completate dacă este cazul cu alţi termeni şi condiţii prevăzute în documentaţia de atribuire
elaborată în cadrul procedurii de atribuire a acordului-cadru. Operatorii economici au dreptul ca în procesul de reofertare
să modifice elementul care face obiectul reluării competiţiei (PRETUL) numai în sensul îmbunătăţirii acestuia şi fără să afecteze
celelalte elementele/condiţiile stabilite. Operatorii economici își vor menține minim prețul din acordul cadru pe toată durata
acestuia. În cazul în care, la momentul organizării reofertării, există operatori economici semnatari ai acordului cadru care
nu reofertează, se va considera menținerea prețului din acordul cadru. Obiectul şi scopul acordurilor-cadru îl
reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestora ce urmează a fi
atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora.Produsele ce urmează a fi achiziționate sunt împărțite în loturi, pe
cantități minime și maxime estimate conform anexei Caietului de sarcini - parte componentă a Documentației de atribuire.În
conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, termenul limită
până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție are dreptul de a solicita clarificări
sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte de termenul limită de depunere
a ofertelor. Orice solicitare de clarificări , trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).În conformitate
cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă
stabilește ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare cu 15 zile
înainte de data limită de depunere a ofertelor.