Feedback
I.D.: 47791021

Furnizarea de piese de schimb şi servicii de întreţinere, asistenţă tehnică şi intervenţie în caz de defecţiune a echipamentelor IT (fotocopiatoare, multifuncţionale, imprimante şi scannere) din dotarea AM POR şi a structurilor suport

Data publicarii
04.07.20 Exista 811.488 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5 30124000-4 50313100-3 50313200-4
Termenul limita pentru depunere:
11.08.20
Pretul estimativ:
599.040,00 RON - 599.040,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.07.20 Publicat la 09.07.20 Publicat la 18.07.20
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizarea de piese de schimb şi servicii de întreţinere, asistenţă tehnică şi intervenţie în caz de defecţiune a echipamentelor IT (fotocopiatoare, multifuncţionale, imprimante şi scannere) din dotarea AM POR şi a structurilor suport. Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea unui acord-cadru de prestări servicii, ce se va derula pe o perioadă de 36 de luni, cu următoarele caracteristici estimate: Can...
Furnizarea de piese de schimb şi servicii de întreţinere, asistenţă tehnică şi intervenţie în caz de defecţiune a echipamentelor IT (fotocopiatoare, multifuncţionale, imprimante şi scannere) din dotarea AM POR şi a structurilor suport. Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea unui acord-cadru de prestări servicii, ce se va derula pe o perioadă de 36 de luni, cu următoarele caracteristici estimate: Cantităţile maxime ale acordului – cadru sunt: - 36 intervenţii pe bază de abonament lunar - 12 revizii tehnice Cantităţile minime ale acordului-cadru sunt: - 24 intervenţii pe bază de abonament lunar - 8 revizii tehnice Valoarea estimată a acordului cadru este de maxim 599.040 lei fără TVA (167.040 lei fără TVA servicii propriu-zise + 432.000 lei fără TVA piese de schimb), Valoarea minimă a acordului cadru este de 399.360 lei fără TVA (111.360 lei fără TVA servicii propriu-zise+288.000 lei fără TVA piese de schimb). Cantităţile maxime pentru un contract subsecvent sunt: - 24 intervenţii pe bază de abonament lunar - 8 revizii tehnice Cantităţile minime pentru un contract subsecvent sunt: - 12 intervenţii pe bază de abonament lunar - 4 revizii tehnice Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 399.360 lei fără TVA (111.360 lei fără TVA servicii propriu-zise + 288.000 lei fără TVA piese de schimb).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru privind prestarea de servicii de printare-copiere-scanare, inclusiv mentenanţă echipamente în custodie, pentru o perioadă de 48 luni  
,,Achiziţia de servicii de întreţinere şi service permanent a echipamentelor de diagnosticare tip VLT aflate în componenţa liniilor integrate din cadrul reprezentanţelor R.A.R.-R.A.”  
SERVICII DE ÎNTREŢINERE ŞI SERVICE ALE ECHIPAMENTELOR DE DIAGNOSTICARE TIP CARTEC BDE 500 LA REPREZENTANŢELE RAR - RA  
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE ECHIPAMENT MEDICAL  
Servicii de întreţinere şi service permanent a echipamentelor de diagnosticare tip MAHA ce echipează autolaboratoarele, containerele, liniile de inspecţie tehnică şi liniile integrate din cadrul reprezentanţelor R.A.R-R.A.  
SERVICII DE ÎNTREŢINERE ŞI SERVICE PERMANENT A ECHIPAMENTELOR DE DIAGNOSTICARE TIP MAHA CE ECHIPEAZĂ AUTOLABORATOARELE, CONTAINERELE, LINIILE DE INSPECŢIE TEHNICĂ ŞI LINIILE INTEGRATE DIN CADRUL REPREZENTANŢELOR RAR – R.A.  
Acord-cadru privind prestarea serviciilor de mentenanţă şi suport pentru infrastructura IT (soluţiile informatice implementate şi hardware)  
Achizitionare servicii de întreţinere şi reparaţii pentru autoturismele destinate activităţilor specifice ale Ministerului Investitiilor si Proiectelor Europene( aflate in folosinta DRI Galaţi si DRI Cluj Napoca) 19.08.22
Achizitionare servicii de întreţinere şi reparaţii pentru autoturismele destinate activităţilor specifice ale Ministerului Investitiilor si Proiectelor Europene( aflate in folosinta DRI Galaţi si DRI Cluj Napoca) 19.08.22
CONTRACT „Servicii de intretinere si asigurare consumabile si piese de schimb pentru echipamente de imprimare si copiere”.