Feedback
I.D.: 45953050

Furnizarea de obiecte de inventar, necesare desfasurarii activitatii personalului AM POR si structurilor suport

Data publicarii
30.04.20 Exista 813.539 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39711310-5
Termenul limita pentru depunere:
04.06.20
Pretul estimativ:
83.773,11 RON - 83.773,11 RON
Documente participare:
  1. Model contract.docx
  2. CAIET DE SARCINI.docx
  3. Formulare.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de obiecte de inventar, necesare desfasurarii activitatii personalului AM POR si structurilor suport. Procedura este impartita in 5 loturi. Se va incheia cate un contract pentru fiecare lot in parte. Durata fiecarui contract este de 6 luni de la data semnarii acestora de catre ambele parti. Durata de livrare este de maxim 30 zile lucrătoare de la data comunicarii ordinului/ instrucţiunii de începere. Termenu...
Achiziţionarea de obiecte de inventar, necesare desfasurarii activitatii personalului AM POR si structurilor suport. Procedura este impartita in 5 loturi. Se va incheia cate un contract pentru fiecare lot in parte. Durata fiecarui contract este de 6 luni de la data semnarii acestora de catre ambele parti. Durata de livrare este de maxim 30 zile lucrătoare de la data comunicarii ordinului/ instrucţiunii de începere. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 17 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor . În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire în a 12 a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziționarea de echipamente de birou din bugetul de asistență tehnică al programului Interreg V-A România-Ungaria 06.02.20
Achiziționarea de echipamente de birou din bugetul de asistență tehnică al programului Interreg V-A România-Ungaria 06.02.20
Achiziţionarea de echipamente de birou din bugetul de asistenţă tehnică al programului Interreg V - A România - Ungaria 06.02.20
Furnizarea de echipamente periferice pentru PC, necesare desfasurarii activitatii personalului AM POR si a structurilor suport 08.01.20
Furnizarea de echipamente periferice pentru PC, necesare desfasurarii activitatii personalului AM POR si a structurilor suport (2 loturi) 07.08.20
Furnizarea de echipamente periferice pentru PC, necesare desfasurarii activitatii personalului AM POR si a structurilor suport (2 loturi) 07.08.20
Achiziţie aparat aer condiţionat necesar desfăşurării activităţii personalului Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 08.12.20
Achiziţie aparat aer condiţionat necesar desfăşurării activităţii personalului Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 08.12.20
Achiziţionarea de echipamente pentru Serviciului Autorizare Proiecte din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 06.04.20
Achizitionarea de echipamente si echipamente IT si periferice pentru Serviciul Autorizare Proiecte din cadrul Autoritatii de Management a Programului Interreg V-A Romania - Ungaria 21.01.21