Prin această procedură de achiziţie publică se doreşte achiziţionarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Margina în cadrul proiectelor "Reabilitarea, extinderea si echiparea scolii gimnaziale "Sorin Titel", Comuna Margina" – smis 122623 si "Dotarea cu mobilier, echipamente didactice si TIC a unitatilor educationale din Comuna Margina", cod F-PNRR-Dotari-2023-0744
Mobilierul achizionat în cad...
Prin această procedură de achiziţie publică se doreşte achiziţionarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Margina în cadrul proiectelor "Reabilitarea, extinderea si echiparea scolii gimnaziale "Sorin Titel", Comuna Margina" – smis 122623 si "Dotarea cu mobilier, echipamente didactice si TIC a unitatilor educationale din Comuna Margina", cod F-PNRR-Dotari-2023-0744
Mobilierul achizionat în cadrul procedurii va dota 1 Laborator de stiinte, 12 săli de clasă precum si spatiile support (secretariat, cancelarie, etc.) din cadrul unităţilor educationale din U.A.T. Comuna Margina
Autoritatea contractanta a avut grija ca MOBILIERUL finantat prin cele 2 proiecte sa se completeze astfel incat sa acopere necesitatea de MOBILIER a unitatilor de invatamant de pe raza comunei Margina, evitand dublarea ACESTORA.
Valoarea estimată a achiziţiei de 741.530,00 lei fără TVA este formată din:
Lot 1 – Achizitie mobilier pentru proiectul "Reabilitarea, extinderea si echiparea scolii gimnaziale "Sorin Titel", Comuna Margina" – smis 122623 – valoare totala – 482.930,00 lei fără TVA
Lot 2 - Achizitie mobilier Sali de clasa pentru proiectul "Dotarea cu mobilier, echipamente didactice si TIC a unitatilor educationale din Comuna Margina", cod F-PNRR-Dotari-2023-0744 – valoare totala – 200.000,00 lei fără TVA
Lot 3 – Achizitie mobilier Laborator de stiinte pentru proiectul "Dotarea cu mobilier, echipamente didactice si TIC a unitatilor educationale din Comuna Margina", cod F-PNRR-Dotari-2023-0744 – valoare totala – 58.600,00 lei fără TVA
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 5 zile. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţiile suplimentare sunt adresate în termenul stabilit prin prezenta fişă de date, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, termene stabilite conform art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub).