Feedback
I.D.: 96562115

Furnizarea de materiale necesare pentru realizarea mentenanței, a operațiilor de întreținere și reparație a imobilelor și/sau clădirilor

Data publicarii
26.04.24 Exista 755.983 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44192000
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizarea de materiale necesare, a operațiilor de întreținere și reparație a imobilelor și/sau clădirilor unde își desfășoară activitatea unitățile de învățământ, precum și a clădirilor aflate in administrarea Consiliului Local al Sectorului 3 al Municipiului BucureştiValoare estimată fără TVA 13.961.353,79 Lei din care:- LOT 1 – TÂMPLĂRIE - 3.654.911,32 lei fără TVA;- LOT 2 – LĂCĂTUȘI - 1..066.894,01 lei...
Furnizarea de materiale necesare, a operațiilor de întreținere și reparație a imobilelor și/sau clădirilor unde își desfășoară activitatea unitățile de învățământ, precum și a clădirilor aflate in administrarea Consiliului Local al Sectorului 3 al Municipiului BucureştiValoare estimată fără TVA 13.961.353,79 Lei din care:- LOT 1 – TÂMPLĂRIE - 3.654.911,32 lei fără TVA;- LOT 2 – LĂCĂTUȘI - 1..066.894,01 lei fără TVA ;- LOT 3 – SANITARE – 3.920.159,27 lei fără TVA;- LOT 4 – ZUGRĂVELI, FAȚADE, PARDOSELI – 3.983.174,50 lei fără TVA;- LOT 5 – ELECTRICE – 1.336.214,69 lei fără TVACLAUZĂ DE REVIZUIRE: Având în vedere că documentaţia de atribuire conţine un set minim de informaţii specifice referitoare la estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum şi estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, subliniem faptul că aceste cantităţi minime şi maxime pe care autoritatea contractantă le stabileşte iniţial în documentaţia de atribuire şi ulterior în acordul-cadru reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru şi nu cantităţile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, în funcţie de necesităţile reale ale autorităţii contractante.În acest sens având în vedere faptul că efectele acordului cadru vizează în principal stabilirea termenilor şi condiţiilor care guvernează contractele de achiziţie publică ce urmează a fi atribuite într-o anumită perioadă, în special în ceea ce priveşte preţul unitar şi, după caz, cantităţile avute în vedere, în baza art.221 alin.(1), lit.a) din Legea nr. 98/2016, promitentul-Achizitor îşi rezerva dreptul/opțiunea de a suplimenta cantitatea estimată la nivelul documentației de atribuire cu până la maxim 50% din cantitatea maximă estimată pentru acordul-cadru, pentru fiecare categorie de material /produs în parte. Preţul articolelor care vor fi achiziţionate suplimentar în baza clauzei de revizuire va fi cel din propunerea financiară ce stă la baza acordului-cadru (ajustat după caz conform formula de ajustare), perioada de timp în care se va putea utiliza această opţiune de către promitentul Achizitor: pe toată durata de valabilitate a acordului-cadru/contractului subsecvent. Modificarea de valoare scăzută prevăzută de art. 221 alin. (1), lit. f) din Legea nr. 98/2016 se tratează şi calculează distinct de modificarea în baza art. 221 alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor: 18.Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor la clarificari in a 11-a zi inaintea datei limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizarea de materiale necesare pentru realizarea mentenanţei, a operaţiilor de întreţinere şi reparaţie a imobilelor şi/sau clădirilor 18.04.23
Furnizarea de materiale necesare pentru realizarea mentenanței, a operațiilor de întreținere și reparație a imobilelor și/sau clădirilor  
Furnizarea de materiale necesare pentru realizarea mentenanței, a operațiilor de întreținere și reparație a imobilelor și/sau clădirilor  
Furnizarea de materiale necesare pentru realizarea mentenanței, a operațiilor de întreținere și reparație a imobilelor și/sau clădirilor  
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ŢARA ROMÂNEASCĂ 11.06.24
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ȚARA ROMÂNEASCĂ 04.06.24
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ȚARA ROMÂNEASCĂ 11.06.24
Servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor  
Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere şi întreţinere a terminalelor de plată neasistate  
Acord-cadru de lucrări de reabilitare, consolidare, renovare si eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale situate pe raza Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti