Unitățile de învățământ preuniversitar din județul Giurgiu încă se confruntă cu numeroase dificultăți legate de calitate,
echitate și infrastructură. Infrastructura precară și dotările inadecvate reprezintă un prim factor în perpetuarea inechității,
reducerea atractivității școlilor din mediul rural pentru cadrele didactice bine pregătite și a reputației unităților de învățământ
în cadrul comunităților. În...
Unitățile de învățământ preuniversitar din județul Giurgiu încă se confruntă cu numeroase dificultăți legate de calitate,
echitate și infrastructură. Infrastructura precară și dotările inadecvate reprezintă un prim factor în perpetuarea inechității,
reducerea atractivității școlilor din mediul rural pentru cadrele didactice bine pregătite și a reputației unităților de învățământ
în cadrul comunităților. În aceste cazuri, există o nevoie acută de investiții, care să se concentreze pe creșterea calității
actului educațional, prin asigurarea spațiilor și dotărilor necesare, inclusiv a laboratoarelor de specialitate. Starea, locația
și tipul infrastructurii educaționale au impact nu numai asupra accesului la educație, ci și asupra calității acesteia, asupra
moralului și sănătății mentale a copiilor și cadrelor didactice precum și asupra capacității școlii de a utiliza metode pedagogice
moderne.Infrastructura educațională din județul Giurgiu necesită îmbunătățiri masive pentru a îndeplini exigențele organizării
unui proces educațional modern și incluziv. Problemele de calitate a infrastructurii afectează, în mod deosebit, unitățile
de învățământ din mediul rural, dar și pe cele mai aglomerate, din mediul urban.Astfel în conformitate cu prevederile:- Ordin
ME nr. 4142/29.06.2022 privind aprobarea normativului de dotare minimală pentru clasele V—VIII;- Ordin ME nr. 4143/29.06.2022
pentru aprobarea Standardelor privind materialele de predare-învățare în educația timpurie și a Normativului de dotare minimală
pentru serviciile de educație timpurie a copiilor de la naștere la 6 ani;- Ordin ME nr. 4144/29.06.2022 privind aprobarea
Normativului de dotare minimală pentru învățământul primar;- Ordin ME nr. 6416/2022 pentru modificarea OM 3497/2022 pentru
aprobarea standardelor de echipare a unităților de învățământ preuniversitar cu echipamente tehnologice- Ordinul MS nr. 1456/25.08.2020
pentru aprobarea Normelor de igienă din unitățile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna și recreerea copiilor și
tinerilor.- Ordin MDLPA nr. 1203/2022 pentru aprobarea reglementării tehnice ”Normativ privind proiectarea, realizarea și
exploatarea construcțiilor pentru școli și licee, indicativ NP 010-2022”și contractului de finanțare Nr. 221DOT ⁄ 2023 este
necesară achiziționarea de MATERIALE DIDACTICE PENTRU SĂLI DE CLASĂ, LABORATOARE, CABINETE ȘI SĂLI DE SPORT astfel:- LOT 1
- MATERIALE DIDACTICE PENTRU DOTAREA SĂLILOR DE GRUPĂ PREȘCOLARI- LOT 2 - MATERIALE DIDACTICE PENTRU DOTAREA SĂLILOR DE
CLASĂ ȘI CABINETELOR ȘCOLARE- LOT 3 - MATERIALE DIDACTICE PENTRU DOTAREA CABINETELOR DE ASISTENȚĂ PSIHOPEDAGOCICĂ- LOT 4 -
MATERIALE DIDACTICE PENTRU DOTAREA LABORATOARELOR ȘCOLARE- LOT 5 - MATERIALE DIDACTICE PENTRU DOTAREA SĂLILOR DE SPORT/ACTIVITĂȚI
SPORTIVE- LOT 6 - MATERIALE DIDACTICE SPECIFICE PENTRU DOMENIUL MUZICĂOrice operator economic interesat are dreptul de a
solicita clarificări/informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire pana in a 22-a zi inainte de termenul
limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații
suplimentare în legatură cu documentația de atribuire în a 12-a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea
contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.Orice solicitare de clarificări
trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnatură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor
de servicii de certificare acreditat.