Feedback
I.D.: 45789799

Furnizarea de imprimate si tipizate necesare departamentelor din cadrul Primariei Sectorului , precum si subordonatelor CLS3

Data publicarii
23.04.20 Exista 807.666 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22800000-8
Termenul limita pentru depunere:
28.04.20
Pretul estimativ:
68.705,00 RON - 68.705,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini formulare -semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizarea de imprimate si tipizate necesare departamentelor din cadrul Primariei Sectorului 3, precum si subordonatelor CLS3 pentru o valoare estimata totala de 68.705,00 lei (fără TVA) din care: - PS3 - nu va depasi valoarea de 1.285,00 lei fara TVA, - D.G.I.T.L. nu va depasi valoarea de 21.001,00 lei fara TVA, - D.G.P.L.nu va depasi valoarea de 23.545,00 lei fara TVA, - D.E.P. nu va depasi valoarea de 8.342,50 lei fara ...
Furnizarea de imprimate si tipizate necesare departamentelor din cadrul Primariei Sectorului 3, precum si subordonatelor CLS3 pentru o valoare estimata totala de 68.705,00 lei (fără TVA) din care: - PS3 - nu va depasi valoarea de 1.285,00 lei fara TVA, - D.G.I.T.L. nu va depasi valoarea de 21.001,00 lei fara TVA, - D.G.P.L.nu va depasi valoarea de 23.545,00 lei fara TVA, - D.E.P. nu va depasi valoarea de 8.342,50 lei fara TVA, - D.G.A.S.P.C- nu va depasi valoarea de 14.531,50 lei fara TVA, codurile CPV sunt: CPV 22800000 -8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton , cod secundar CPV 22450000-9 - Imprimate nefalsificabile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizarea de imprimate si tipizate necesare departamentelor din cadrul Primariei Sectorului 3. 01.07.19
Furnizarea de imprimate si tipizate necesare departamentelor din cadrul Primariei Sectorului 3. 09.07.19
Furnizarea de imprimate si tipizate necesare departamentelor din cadrul Primariei Sectorului 3. 19.06.19
Furnizarea de imprimate si tipizate necesare departamentelor din cadrul Primariei Sectorului 3. 22.07.19
FURNIZAREA DE IMPRIMATE SI TIPIZATE NECESARE DEPARTAMENTELOR DIN CADRUL PRIMARIEI SECTORULUI 3, PRECUM SI SUBORDONATELOR C.L.S.3" 05.07.21
Furnizare imprimate si tipizate necesare Primariei Sectorului 3 precum si subordonatelor CLS3  
Servicii de servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 01.10.20
Servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 17.06.22
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate de la Oficiile Judeţene din cadrul DR Cluj (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video) 28.06.19
ACHIZITIA DE APARATURA SI ECHIPAMENTE MEDICALE 5 loturi in cadrul Proiectului "PREVCOV2020 - Protejarea sănătăţii populaţiei prin consolidarea capacităţii de reacţie a Institutului Naţional de Endocrinologie C.I. Parhon la criza de sănătate publică cauzată de răspândirea virusului SARS-Cov-2", cod SMIS 2014+ 140058" 02.06.21