Prin această procedură de achiziţie publică se doreşte achiziţionarea de echipamente TIC pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Margina în cadrul proiectelor "Reabilitarea, extinderea si echiparea scolii gimnaziale "Sorin Titel", Comuna Margina" – smis 122623 si "Dotarea cu mobilier, echipamente didactice si TIC a unitatilor educationale din Comuna Margina", cod F-PNRR-Dotari-2023-0744
Autoritatea contracta...
Prin această procedură de achiziţie publică se doreşte achiziţionarea de echipamente TIC pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Margina în cadrul proiectelor "Reabilitarea, extinderea si echiparea scolii gimnaziale "Sorin Titel", Comuna Margina" – smis 122623 si "Dotarea cu mobilier, echipamente didactice si TIC a unitatilor educationale din Comuna Margina", cod F-PNRR-Dotari-2023-0744
Autoritatea contractanta a avut grija ca echipamentele IT(TIC) finantate prin cele doua proiecte sa se completeze unul pe celalalt astfel incat sa acopere necesitatea de echipamente IT a unitatilor de invatamant de pe raza comunei Peciu Nou, evitand dublarea acestora.
Valoarea estimată a achiziţiei de 398.213,40 lei fără TVA este formată din:
Lot 1 – Achizitie ecrane inteligente pentru proiectul "Reabilitarea, extinderea si echiparea scolii gimnaziale "Sorin Titel", Comuna Margina" – smis 122623 – valoare totala – 128.700,00 lei fără TVA
Lot 2 - Achizitie echipamente IT Sali de clasa pentru proiectul "Dotarea cu mobilier, echipamente didactice si TIC a unitatilor educationale din Comuna Margina", cod F-PNRR-Dotari-2023-0744 – valoare totala – 240.000,00 lei fără TVA
Lot 3 – Achizitie echipamente IT Laborator de stiinte pentru proiectul "Dotarea cu mobilier, echipamente didactice si TIC a unitatilor educationale din Comuna Margina", cod F-PNRR-Dotari-2023-0744 – valoare totala – 29.513,40 lei fără TVA
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 5 zile. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţiile suplimentare sunt adresate în termenul stabilit prin prezenta fişă de date, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, termene stabilite conform art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub).