Achiziţia se realizează în cadrul proiectului: "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT DIN COMUNA RIENI, JUDEŢUL BIHOR", cod F-PNRR-Dotari-2023-2295, acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, în cadrul apelului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", ...
Achiziţia se realizează în cadrul proiectului: "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT DIN COMUNA RIENI, JUDEŢUL BIHOR", cod F-PNRR-Dotari-2023-2295, acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, în cadrul apelului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie\ Componenta C15: Educaţie \Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învăţământul tehnic superior \Investiţia 13. Echiparea laboratoarelor informatice din şcolile de educaţie şi formare profesională (EFP) i \Investiţia 14. Echiparea atelierelor de practică din unităţile de învăţământ profesional şi tehnic şi Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\ Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ precum şi Reforma 6. Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcţie şi dotare în sistemul de învăţământ preuniversitar\ Investiţia 11. Asigurarea dotărilor pentru sălile de clasă preuniversitare şi laboratoarele/atelierele şcolare.
Se vor furniza următoarele produse
Nr. crt. Denumire echipament U.M. Nr. bucăţi
1. Tablă interactivă de minim 65"+ suport buc. 14
2. Laptop buc. 29
3. Sistem sunet buc. 14
4. Imprimantă multifuncţională buc. 13
5. Cameră videoconferinţă buc. 13
6. Router Wi Fi buc. 1
7. Scaner documente portabil buc. 1
9. Server pentru stocare documente scanate buc. 1
10. Scaner planetar de carte buc. 1
11. Softuri pentru editare audio buc. 10
12. Aparat de fotografiat pentru copii digital buc. 4
13. Microscop digital pentru grădiniţă buc. 4
Pentru transmiterea solicitărilor de clarificări privind documentaţia de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SICAP ca operator economic conform prevederilor art. 5 alin. (1) din HG 395/2016 şi vor transmite solicitările având în vedere termenele de răspuns ale autorităţii contractante prevăzute la art. 161 din Legea nr. 98/2016. Termenul până la care operatorii economici pot transmite solicitările de clarificări/informaţii suplimentare aşa cum s-a menţionat la secţiunea I.3 - 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 7 -a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.