Prin intermediul acestei achiziţii se doreşte asigurarea cu echipamente şi resurse tehnologice digitale a Şcolii Gimnaziale "Mircea Vulcănescu" din comuna Bârsana, pentru sălile de clasă şi laboratorul de informatică, respectiv laboratoarele de ştiinţe şi cabinetele şcolare.
Concret, este prevăzută dotarea sălilor de clasă, laboratorului de informatică, laboratoarelor de ştiinţe şi cabinetelor şcolare cu diverse echipament...
Prin intermediul acestei achiziţii se doreşte asigurarea cu echipamente şi resurse tehnologice digitale a Şcolii Gimnaziale "Mircea Vulcănescu" din comuna Bârsana, pentru sălile de clasă şi laboratorul de informatică, respectiv laboratoarele de ştiinţe şi cabinetele şcolare.
Concret, este prevăzută dotarea sălilor de clasă, laboratorului de informatică, laboratoarelor de ştiinţe şi cabinetelor şcolare cu diverse echipamente şi resurse tehnologice digitale necesare în derularea activităţilor educaţionale precum: table interactive cu suport, sisteme all-in-one, laptop-uri, sisteme sunet, multifuncţionale, camere videoconferinţe, diverse pachete software (ex. licenţe software program antivirus) etc., după caz, în vederea asigurării îndeplinirii standardelor de calitate şi atingerii obiectivelor specifice aferente proiectului de investiţii în baza căruia se realizează achiziţia bunurilor care fac obiectul prezentei proceduri.
Valoarea estimata a contractului de furnizare a echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale (fara TVA) – 529.765,53 Lei, din care:
I9: Dotări laborator informatică (fără TVA) – 88.540,20 Lei.
I9: Dotări 18x săli de clasă/grupă (fără TVA) – 380.722,86 Lei, din care nu mai mult de 21.151,27 Lei (fără TVA)/sală.
I11: Dotări laboratoare ştiinţe – 29.513,40 Lei.
I11: Dotări cabinete şcolare (fără TVA) – 30.989,07 Lei.
Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 precum si toate actualizarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare (daca acestea au fost primite in termen 8 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor), cu cel mult 4 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.