Feedback
I.D.: 50124656

Furnizarea de articole de birotică – papetărie şi tonere necesare desfăşurării activităţii zilnice a personalului Unităţii de Management a Proiectului "Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienţi" - 2 loturi

Data publicarii
30.09.20 Exista 708.775 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192700-8
Termenul limita pentru depunere:
12.10.20
Pretul estimativ:
19.846,21 RON - 19.846,21 RON
Documente participare:
  1. 2. Solicitare oferte de pret_Formulare_articole birotica papetarie tonere_sept 2020.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizarea de articole de birotică – papetărie necesare desfăşurării activităţii zilnice a personalului Unităţii de Management a Proiectului "Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienţi" - lot 1 Furnizarea de tonere necesare desfăşurării activităţii zilnice a personalului Unităţii de Management a Proiectului "Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienţi" - lot 2
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizarea de articole de birotică – papetărie şi tonere necesare desfăşurării activităţii zilnice a personalului Unităţii de Management a Proiectului „Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienţi” 18.03.19
Furnizarea de articole de birotică – papetărie și tonere 18.03.19
Servicii de consultanţă pentru furnizarea de Servicii de audit pentru proiectul "Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienţi - Finantare Aditionala”.-02/LCS/2017 04.12.17
Autoturisme necesare implementării proiectului "Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienţi”. Publicat azi: 21 Martie 2017” 29.03.17
Servicii de Consultanta pentru realizarea evaluării impactului Proiectului "Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienti”, ex-ante, la jumătatea perioadei de implementare si în faza finală de implementare a acestuia, inclusiv realizarea de studii sociale-01/LCS/2017 23.10.17
Cerere de oferta pentru achiziția serviciilor de tipărire a Codului de Bune Practici Agricole, Programului de Acțiune și a Îndrumarului, documente elaborate în cadrul Proiectului ”Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienți” 27.06.22
Servicii de Consultanta - Asistenta Tehnică pentru evaluare Notelor Conceptuale si a Formularelor de Aplicare primite în urma lansării Apelurilor în cadrul Proiectului ”Controlul Integrat al Poluării cu Nutrienti- Finantare Aditională” - 01/QCBS/2017 08.08.17
Achizitia de asigurari RCA si CASCO pentru cele trei autovehicule utilizate pentru implementarea proiectului "Controlul Integrat al Poluarii cu Nutrienti”. 02.09.14
servicii de consultanta pentru realizarea celei de-a doua evaluare a impactului proiectului Controlul Integrat al Poluarii cu Nutrienti 06.01.14
Furnizarea de echipamente periferice pentru PC, necesare desfasurarii activitatii personalului AM POR si a structurilor suport 08.01.20