Acord cadru de furnizare îmbrăcăminte de protecţie împotriva agenţilor biologici şi chimici, materiale igienico-sanitare şi ceaiuri din plante medicinale pentru o durata de 12 luni, în vederea asigurării unor servicii corespunzătoare persoanelor asistate in cadrul Centrului. Operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie publica vor depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Oferta tehnico-financiară va f...
Acord cadru de furnizare îmbrăcăminte de protecţie împotriva agenţilor biologici şi chimici, materiale igienico-sanitare şi ceaiuri din plante medicinale pentru o durata de 12 luni, în vederea asigurării unor servicii corespunzătoare persoanelor asistate in cadrul Centrului. Operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie publica vor depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Oferta tehnico-financiară va fi întocmită cu preţul unitar fara TVA al fiecărui produs din caietul de sarcini pentru cantităţile maxime solicitate. Descrierea loturilor si valorile estimate (în lei, fără TVA) ale acordului cadru şi ale celui mai mare contract subsecvent (contractele subsecvente vor fi încheiate cu o frecventa de la una până la şase luni, în funcţie de necesităţile autorităţii contractante):
Lot 1. Materiale sanitare de uz general: max AC 31681,00/min AC 2589,60 si max CS 13280,00/min CS 1114,05
Lot 2. Recipiente colectare deseuri potential infectioase: max AC 20844,00/min AC 1376,50 si max CS 8095,00/min CS 641,40
Lot 3. Scutece, aleze, absorbante si şervetele umede: max AC 206400.00/min AC 20170.00 si max CS 64540,00/min CS 11192,00
Lot 4. Echipament de protectie agenti infectiosi: max AC 231000,00/ min AC 1107,40 si max CS 176100.00/min CS 147,40
Lot 5. Ceaiuri din plante medicinale: max AC 13550,00/min AC 1010,00 si max CS 6010,00/min CS 74,00
Lot 6. Mănuşi de examinare de unică folosinţă din nitril max AC 227500,00/min AC 32500,00 si max CS 78000,00/min CS 13000,00
Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si a cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, conform art. 20 alin. (8) lit. f) din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se regaseste atat in Fisa de date la capitolul II.2 "Lista de loturi" in cadrul fiecarui lot in parte cat si in anexa la caietul de sarcini atasat la procedura.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 8 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 4-a zi inainte de data depunerii ofertelor.