Biroul IT din cadrul Direcţiei organizare, strategii şi resurse umane a Consiliului Judeţean Suceava a centralizat în anul 2022 referatele cu noile necesităţi şi oportunităţi identificate de fiecare structură din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Suceava. Astfel, s-a constatat necesitatea înlocuirii staţiilor de lucru care au fost identificate ca fiind nefuncţionale, cu funcţionalitate precară sau de...
Biroul IT din cadrul Direcţiei organizare, strategii şi resurse umane a Consiliului Judeţean Suceava a centralizat în anul 2022 referatele cu noile necesităţi şi oportunităţi identificate de fiecare structură din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Suceava. Astfel, s-a constatat necesitatea înlocuirii staţiilor de lucru care au fost identificate ca fiind nefuncţionale, cu funcţionalitate precară sau depăşite din punct de vedere tehnologic, precum şi staţii de lucru care datorită vechimii sunt propuse pentru casare.
Totodată, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă "Bucovina" al judeţului Suceava a transmis necesitatea achiziţionării unui număr de 5 laptop-uri.
În acest context, pentru buna desfăşurare a activităţilor specifice din cadrul Consiliului Judeţean Suceava şi Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă "Bucovina" al judeţului Suceava a fost demarată procedura simplificată pentru achiziţionarea a 30 bucăţi sisteme complete PC-desktop şi a 5 bucăţi laptop, fiind încheiat un contract de furnizare pentru aceste produse.
Ulterior demarării procedurii simplificate în vederea achiziţionării produselor mai sus menţionate, Centrul Militar Judeţean Suceava a transmis Consiliului Judeţean Suceava necesitatea achiziţionării a 5 (cinci) bucăţi computere personale şi a 2 (două) bucăţi computere portabile - laptop, prezentată cu referatul înregistrat la autoritatea contractantă cu nr. 14228 din 30.05.2022.
În urma analizei caietului de sarcini aferent achiziţiei, prezentat de Centrul Militar Judeţean Suceava, s-a constatat necesitatea separării specificaţiilor tehnice pentru computerele personale şi computerele portabile – laptop, de specificaţiile celorlalte produse ce se doreau a fi achiziţionate prin referatul de necesitate, precum şi completarea caietelor de sarcini cu toate informaţiile relevante.
Astfel, în data de 20.07.2022 au fost prezentate Caietele de sarcini modificate, achiziţia urmând a se realiza prin procedură simplificată pe 2 loturi, în condiţiile cumulării valorilor achiziţiilor de acelaşi fel la nivelul autorităţii contractante.
Achiziţia produselor este necesară pentru Centrul Militar Judeţean Suceava, scopul achiziţiei fiind acela de a eficientiza şi optimiza activităţile instituţiei.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă, respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista, clarificări, notificări şi decizii" din cadrul anunţului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit conform art. 27 alin.(3) din H.G. 395/2016. În măsura în care solicitarea de clarificări sau informaţiile suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante vor fi publicate în SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, în termen de 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.