Furnizarea a 5 bucati sisteme de alarma la efractie, TVCI si control acces si serviciile asociate ( proiectare, avizare, demontare,montare, instalare, punere in functiune, testare, instruire personal, servicii de mentenenta preventiva si corectiva a acestora in perioada de garantie si alte operatiuni necesare indeplinirii contractului), pentru sediile unitatilor subordonate DGRFP Craiova, repartizate pe 5 loturi dupa cum...
Furnizarea a 5 bucati sisteme de alarma la efractie, TVCI si control acces si serviciile asociate ( proiectare, avizare, demontare,montare, instalare, punere in functiune, testare, instruire personal, servicii de mentenenta preventiva si corectiva a acestora in perioada de garantie si alte operatiuni necesare indeplinirii contractului), pentru sediile unitatilor subordonate DGRFP Craiova, repartizate pe 5 loturi dupa cum urmeaza :
Lotul 1: Trezoreria Municipiului Ramnicu Valcea: loc. Rm. Valcea, str.Tudor Vladimirescu nr.8, jud. Valcea – 01 buc.,
Lotul 2: Biroul Trezorerie si Contabilitate Publica Horezu; loc. Horezu,str. George Cosbuc, nr.4, jud.Valcea – 01 buc.,
Lotul 3: Biroul Trezorerie si Contabilitate Publica Babeni: loc. Babeni, str. Dragos Vranceanu, nr.150, bl. A5, parter, jud. Valcea – 01 buc.,
Lotul 4: Biroul Trezorerie si Contabilitate Publica Baia de Arama; Loc. Baia de Arama, str. Republicii, nr. 35, jud.l Mehedinti – 01 buc. ,
Lotul 5: Serviciului Trezorerie şi Contabilitate Publică Motru: Loc. Motru, Str. Tineretului nr.19, jud. Gorj- 01 buc. ,
conform referatelor de necesitate inregistrate la DGRFP Craiova sub nr. CRR-REG 15733/ 04.08.2022 de la AJFP Valcea, sub nr. CRR-REG 16556/ 22.08.2022 de la AJFP Mehedinti, sub nr. CRR-REG 16256/12.08.2022 de la AJFP Gorj si Caietul de sarcini nr. CRR-DSI 4576/ 09.09.2022 intocmit de Serviciul Administrativ, Investitii si Achizitii din cadrul DGRFP Craiova. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5
Termen de raspuns autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare: Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).