Prin proiectul de față se dorește MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC ÎN MUNICIPIUL PIATRA NEAMȚ - ETAPA 3. Necesitatea
realizării acestei investiții rezultă din starea tehnică actuală a rețelelor iluminat, zona studiată și implicit aparatele
de iluminat existente fiind învechite și în marea majoritate la finalul duratei normale de viață. Toate categoriile de lucrări
și instalații se vor executa cu...
Prin proiectul de față se dorește MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC ÎN MUNICIPIUL PIATRA NEAMȚ - ETAPA 3. Necesitatea
realizării acestei investiții rezultă din starea tehnică actuală a rețelelor iluminat, zona studiată și implicit aparatele
de iluminat existente fiind învechite și în marea majoritate la finalul duratei normale de viață. Toate categoriile de lucrări
și instalații se vor executa cu respectarea proiectului tehnic verificat în conformitate cu prevederile legale, normelor,
normativelor și standardelor în vigoare. Se va respecta programul de execuție a lucrărilor, programul de recepție și control
al calității lucrărilor. Executantul va executa și va întreține toate lucrările, va asigura forța de muncă, materialele, utilajele
de construcții și obiectele cu caracter provizoriu pentru executarea lucrărilor. Executantul va prezenta beneficiarului toate
certificările de calitate și declarațiile de conformitate cu cerințele în vigoare pentru materialele și echipamentele utilizate.
Executantul îşi va lua măsuri specifice de protecţie a echipamentelor electrice şi electronice ofertate, adaptate tipului
de rețea existentă. Nu se acceptă solicitări de despăgubire pentru defecțiuni ale echipamentelor cauzate de rețeaua de alimentare.
Pentru a nu exista întreruperi în funcționarea sistemului de iluminat public, Executantul se va asigura ca lucrările de demontare
și montare pe fiecare punct luminos vor fi realizate în aceeași zi.Contractantul lucrărilor trebuie să asigure functionarea
sistemului de iluminat pe intreaga perioada de executie a lucrarilor si sa țină cont de faptul că perioada medie de remediere
a defectelor acceptată/agreată de Autoritatea Contractantă este de 2 zile calendaristice.Executantul va asigura la finalizarea
lucrărilor de execuție un sistem de iluminat public nou, racordat la rețeaua de alimentare cu energie electrică, complet funcțional.
De asemenea va asigura conectarea, fără sincope în funcționare, a tuturor rețelelor de iluminat public conectate la rețelele
care urmează a fi dezafectate de proprietar, ca urmare a realizării rețelelor de iluminat, conform proiectului. Descrierea
modului de realizare a lucrărilor de bază: Principalele lucrări care se impun a se executa în cadrul prezentei investiții,
pentru reabilitarea și eficientizarea energetică a sistemului de iluminat public al municipiului Piatra Neamț sunt următoarele:•
Demontarea aparatelor de iluminat existente, paletarea și transportul acestora pe raza Municipiului Piatra Neamț; • Montarea
pe stâlpii existenți a aparatelor de iluminat cu surse LED (aparate împărțite pe clase de iluminat) și a elementelor conexe
unde este cazul (brațe de prindere, cleme, cablu de alimentare, capace protecție stâlpi, etc.) – 1917 buc;• Implementarea
unui sistem inteligent de management și control prin telegestiune pentru monitorizarea și controlul centralizat al aparatelor
de iluminat;Obiectivul se va executa în conformitate cu documentația tehnico-economică la faza de proiectare PT+DE+CS.Orice
operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația
de atribuire, cel târziu cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.În măsura în care solicitările de clarificări
au fost adresate în termenul precizat în documentație, termenul limită de răspuns al autorității contractante – 10 zile înainte
de data limită de depunere a ofertelor.