Acordarea gratuită de produse lactate, de panificaţie şi fructe pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi pentru copiii preşcolari din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore se face în baza Hotărârii Guvernului nr. 640/2017 pentru aprobarea Programului pentru şcoli al României în perioada 2017 – 2023, în scopul menţinerii stării de sănătate şi nutriţie a copiilor. Ac...
Acordarea gratuită de produse lactate, de panificaţie şi fructe pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi pentru copiii preşcolari din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore se face în baza Hotărârii Guvernului nr. 640/2017 pentru aprobarea Programului pentru şcoli al României în perioada 2017 – 2023, în scopul menţinerii stării de sănătate şi nutriţie a copiilor. Acordul cadru se va încheia pentru o perioadă de 12 luni, an şcolar 2022 – 2023, urmând să se încheie contracte subsecvente de furnizare pentru anul şcolar menţionat. Achiziţia este împărţită pe loturi în funcţie de tipul de produs furnizat, după cum urmează: Lotul I - Fructe şi/sau legume - mere şi/sau pere; Lotul II - Lapte şi produse lactate - lapte UHT - iaurt; Lotul III - Produse de panificaţie - corn/baton alternativ cu biscuiţi/covrigi uscaţi. Acordul cadru va cuprinde câte 3 contracte subsecvente pentru fiecare tip de produse (panificaţie, lactate, legume/fructe) pe întreaga perioadă a acordului cadru de 12 luni (anul şcolar 2022-2023). Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autorităţii contractante.
Lotul 1: Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: cantităţi minime= 6.800 bucăţi şi cantităţi maxime = 1.314.400 bucăţi. Acord-cadru: Valoarea minimă: 4.352,00 lei şi Valoarea maximă: 841.216,00 lei. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru; cantităţi minime: 37.360 bucăţi şi cantităţi maxime: 1.270.240 bucăţi. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 812.953,60 lei, fără TVA.
Lotul 2: Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru; cantităţi minime= 10.200 bucăţi şi cantităţi maxime = 1.971.600 bucăţi. Acord-cadru: Valoarea minimă: 9.180,00 lei şi Valoarea maximă: 1.774.440,00 lei. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru; cantităţi minime: 56.040 bucăţi şi cantităţi maxime: 1.905.360 bucăţi. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 1.714.824,00 lei, fără TVA.
Lotul 3: Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru; cantităţi minime= 16.800 bucăţi şi cantităţi maxime = 3.285.800 bucăţi. Acord-cadru: Valoarea minimă: 9.912,00 lei şi Valoarea maximă: 1.938.622,00 lei. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 1.873.604,00 lei, fără TVA.
OBSERVAŢII: Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, semnate cu semnătură electronică extinsa, numai prin SICAP, intr-un termen de cel mult 25 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016. In masura in care solicitările de clarificările sau informaţiile suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile AC vor fi publicate in SICAP cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conform art. 161 alin.1 din Lg 98/2016, AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare.