Contractul are ca scop:
Furnizarea şi distribuţia produselor din cadrul Programului pentru şcoli al României, pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din judetul Sălaj, pentru anii şcolari 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023
Achiziţia şi distribuţia produselor de pan...
Contractul are ca scop:
Furnizarea şi distribuţia produselor din cadrul Programului pentru şcoli al României, pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din judetul Sălaj, pentru anii şcolari 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023
Achiziţia şi distribuţia produselor de panificaţie, a laptelui şi produselor lactate şi a merelor în grădiniţe şi şcoli, care fac obiectul acordului cadru de furnizare, se va face pentru tot judeţul Sălaj pe loturi, astfel:
- Lotul I: Produse de panificaţie, respectiv corn şi biscuţi,
- Lotul II: Lapte şi produse lactate, respectiv lapte UHT şi iaurt,
- Lotul III: Fructe, respectiv mere.
Se va încheia câte un acord cadru pentru fiecare lot (produse de panificaţie, lapte şi produse lactate şi fructe). Fiecare acord cadru va cuprinde 3 contracte subsecvente, câte unul pentru fiecare an şcolar, pentru fiecare tip de produs.
Se vor acorda gratuit pentru preşcolarii din gradiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazi-al de stat şi particular de fructe, lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/copil de 0,55 lei pentru porţia de fructe, 0,80 lei pentru porţia de lapte si produse lactate şi 0,52 lei pentru porţia de produse de panificaţie.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări in a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea Contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor in a12 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.