Feedback
I.D.: 34784615

Furnizarea şi distribuţia fructelor, legumelor, laptelui şi produselor lactate şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din gradiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru 2 ani şcolari 2018 - 2019 şi 2019 - 2020 - judeţul Dolj

Data publicarii
22.03.19 Exista 213.955 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811000-6
Pretul estimativ:
4.250.947,80 RON - 4.250.947,80 RON
9.555.849,60 RON - 9.555.849,60 RON
10.230.380,16 RON - 10.230.380,16 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. LOT 1 Produse de panificaţie, Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din judeţul Dolj de produse de panificaţie, în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inc...
1. LOT 1 Produse de panificaţie, Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din judeţul Dolj de produse de panificaţie, în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cheltuielile de transport, distribuţie şi depozitare a acestora, după caz. Acordul-cadru va cuprinde câte 3 contracte subsecvente pe an pe întreaga perioadă a acordului-cadru de maxim 2 ani. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autorităţii contractante cu privire la datele preconizate pentru aplicarea procedurii de atribuire, sens în care datele propuse reprezintă intenţia autorităţii contractante, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare. Lotul 1 - Produse de panificaţie – corn alternativ cu biscuiţi uscaţi Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: Acord-cadru: Cantitate minimă = 18.598.608 buc şi cantitate maximă = 19.673.808 buc. Valoarea minimă: 9.671.276,16 lei fără TVA ; Valoarea maximă: 10.230.380,16 lei fără TVA Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele 3 (trei) care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: Cantitate minimă: 2.933.709 buc şi cantitate maximă: 3.513.180 buc. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1.826.853,60 lei fără TVA.. 3. LOT 3 Mere, Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din judeţul Dolj de mere, în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cheltuielile de transport, distribuţie şi depozitare a acestora, după caz. Acordul-cadru va cuprinde câte 3 contracte subsecvente pe an pe întreaga perioadă a acordului-cadru de maxim 2 ani.Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autorităţii contractante cu privire la datele preconizate pentru aplicarea procedurii de atribuire, sens în care datele propuse reprezintă intenţia autorităţii contractante, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare. Lotul 3 - Mere Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: Acord-cadru: Cantitate minimă = 7.306.596 buc şi cantitate maximmă = 7.728.996 buc. Valoarea minimă: 4.018.627,80 lei fără TVA ; Valoarea maximă: 4.250.947,80 lei fără TVA. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele 3 (trei) care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: Cantitate minimă: 1.107.060 buc şi cantitate maximă: 1.328.472 buc. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 772.899,60 lei fără TVA.. 2. LOT 2 Lapte şi produse lactate, Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din judeţul Dolj de produse de lactate, în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cheltuielile de transport, distribuţie şi depozitare a acestora, după caz. Acordul-cadru va cuprinde câte 3 contracte subsecvente pe an pe întreaga perioadă a acordului-cadru de maxim 2 ani. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autorităţii contractante cu privire la datele preconizate pentru aplicarea procedurii de atribuire, sens în care datele propuse reprezintă intenţia autorităţii contractante, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare. Lotul 2 - Lapte şi produse lactate Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: Acord-cadru: Cantitate minimă = 11.292.012 buc şi cantitate maximă = 11.944.812 Valoarea minimă: 9.033.609,60 lei fără TVA ; Valoarea maximă: 9.555.849,60 lei fără TVA Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele 3 (trei) care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: Cantitate minimă: 1.826.649 buc şi cantitate maximă: 2.107.908 buc. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1.686.326.40 lei fără TVA..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Furnizarea şi distribuţia fructelor, legumelor, laptelui şi produselor lactate şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru anul şcolar 2022-2023 - judeţul Dolj"  
"Achizitie echipamente şi materiale individuale de protecţie pentru prevenirea răspândirii COVID-19: LOT I – Măşti protecţie, LOT II – Mănuşi de unică folosinţă, LOT III – Halat unică folosinţă"  
Lucrări de reparaţii curente, generale şi de renovare(care se pot executa fără autorizaţie de construite) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executiva şi la unităţile de învăţământ  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator  
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ŢARA ROMÂNEASCĂ 11.06.24
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter  
SERVICII PENTRU REVIZII TEHNICE, ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII ALE AUTOVEHICULELOR DIN PARCUL AUTO AL R.A.R.-R.A. 15.01.25
"Achiziţie tonere, cartuşe cerneală şi laser"