Obiectul acordului-cadru îl reprezintă acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi pentru preşcolarii şi elevii incluşi în învăţământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023–2024 şi 2024-2025, de fructe, lapte şi produse lactate şi produ...
Obiectul acordului-cadru îl reprezintă acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi pentru preşcolarii şi elevii incluşi în învăţământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023–2024 şi 2024-2025, de fructe, lapte şi produse lactate şi produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev.
Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cheltuielile de transport, distribuţie şi depozitare a acestora, după caz.
Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a prelungi durata acordului–cadru, suplimentar celor doi ani şcolari mai sus menţionaţi, cu o perioadă de maxim 4 luni, în condiţiile legii, în cazul în care nu atribuie un nou acord–cadru anterior începerii anului şcolar 2025-2026, pt.furnizarea produselor ce fac obiectul Programului pentru şcoli.
Autoritatea contractantă a stabilit atribuirea achiziţiei, pe 3 loturi defalcate după tipul produselor alimentare ce urmează a fi furnizate:
Lotul nr.1–"Produse de panificaţie"
Lotul nr.2–"Lapte şi produse lactate"
Lotul nr.3–"Fructe"
Ofertele pot fi depuse pentru unul sau mai multe loturi.
Pentru prezenta procedură de atribuire Autoritatea contractantă a stabilit organizarea unei etape finale de licitaţie electronică.
La etapa finală de licitaţie electronică, Autoritatea contractanta va invita ofertanţii care au depus oferte admisibile. Invitaţia se va transmite pe cale electronică, simultan tuturor ofertanţilor respectivi si va preciza data si momentul de start al licitaţiei electronice. Invitaţia de participare si notificările de începere a licitaţiei electronice vor fi generate şi transmise automat de către SEAP, la adresa de posta electronica (e-mail) înregistrată în SEAPca adresă de contact si vor fi disponibile în secţiunea "Notificări de sistem". Licitaţia electronica se va desfăşura în: 1(una) runda. Durata rundei de licitaţie electronica va fi de: 1 (una) zi lucrătoare. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare la licitaţia electronica va fi preţul total al fiecărui lot (fără TVA), aferent cantităţilor maximale de produse ale acordului-cadru. Autoritatea contractanta nu va începe licitaţia electronică mai devreme de 2 zile lucrătoare după data transmiterii invitaţiilor.
Se va încheia un acord-cadru cu maximum 2 operatori economici pentru fiecare lot în parte, fără reluarea competiţiei cu semnatarii acordului-cadru pentru atribuirea contractelor subsecvente.
În baza acordului-cadru se va atribui câte 1 (unu) contract subsecvent pe fiecare an şcolar.
Notificarea cu privire la solicitarea de a încheia un Contract subsecvent va fi transmis ofertantului (Promitentului-Furnizor) clasat pe primul loc în clasamentul rezultat după finalizarea licitaţiei electronice şi verificarea documentelor justificative aferente probării informaţiilor preliminare prezentate în DUAE.
Valoarea totală estimată fără TVA a achiziţiei este între minim 26.880.193,43 lei şi maxim 33.817.017,55 lei.
Valoarea estimată maximă a achiziţiei de 33.817.017,55 lei fără TVA, include şi eventuala opţiune a autorităţii contractante de a prelungi durata acordului–cadru, suplimentar celor doi ani şcolari mai sus menţionaţi, cu o perioadă de maxim 4 luni, în cazul în care nu atribuie un nou acord-cadru anterior începerii anului şcolar 2025-2026.
Notă:
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de: 18 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 11 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor prin publicarea răspunsului consolidat în Sec."Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.