Feedback
I.D.: 93575910

Furnizarea şi distribuţia de fructe, lapte, produse lactate şi produse de panificaţie preşcolarilor din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi preşcolarilor şi elevilor incluşi în învăţământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023 – 2024 şi 2024-2025

Data publicarii
21.02.24 Exista 129.105 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811000-6
Pretul estimativ:
8.565.675,72 RON - 10.776.172,68 RON
14.625.130,09 RON - 18.399.357,21 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. PRODUSE DE PANIFICAŢIE, Obiectul acordului-cadru îl reprezintă furnizarea şi distribuţia de produse de panificaţie preşcolarilor din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/ acreditate şi particulare acreditate şi elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi preşcolarilor şi elevilor incluşi în învăţământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023 –...
1. PRODUSE DE PANIFICAŢIE, Obiectul acordului-cadru îl reprezintă furnizarea şi distribuţia de produse de panificaţie preşcolarilor din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/ acreditate şi particulare acreditate şi elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi preşcolarilor şi elevilor incluşi în învăţământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023 – 2024 şi 2024-2025, în limita unei valori zilnice/preşcolar/ elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cheltuielile de transport, distribuţie şi depozitare a acestora, după caz.Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a prelungi durata acordului – cadru, suplimentar celor doi ani şcolari mai sus menţionaţi, cu o perioadă de maxim 4 luni, în condiţiile legii, în cazul în care nu atribuie un nou acord – cadru anterior începerii anului şcolar 2025-2026, pentru furnizarea produselor de panificaţie ce fac obiectul Programului pentru şcoli.Indiferent de modul de distribuţie – zilnic, bisăptămânal sau săptămânal, fiecare elev/preşcolar va primi pe parcursul săptămânii de curs, de regulă, 5 porţii de produse de panificaţie, din care 3 porţii de cornuri (luni, miercuri şi vineri) şi 2 porţii de biscuiţi (marţi şi joi), exclusiv în situaţiile de scenarii care comportă excepţiile de la regulă reglementate în caietul de sarcini.Se va încheia un acord-cadru cu maximum 2 operatori economici, respectiv cu ofertanţii clasaţi pe primele două locuri în clasamentul rezultat după finalizarea licitaţiei electronice şi verificarea documentelor justificative aferente probării informaţiilor preliminare prezentate în DUAE, fără reluarea competiţiei cu semnatarii acordului-cadru pentru atribuirea contractelor subsecvente.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru:Cantitatea minimă=14.362.300 bucăţi, din care corn = 8.617.380 buc. şi biscuiţi uscaţi = 5.744.920 buc.; Cantitatea maximă=18.068.700 bucăţi, din care corn = 10.841.220 buc. şi biscuiţi uscaţi = 7.227.480 buc.Valoarea totală estimată fără TVA a acordului-cadru este între minim 8.565.675,72 lei şi maxim 10.776.172,68 lei.Valoarea estimată maximă a acordului-cadru de 10.776.172,68 lei fără TVA, include şi eventuala opţiune a autorităţii contractante de a prelungi durata acordului–cadru, suplimentar celor doi ani şcolari mai sus menţionaţi, cu o perioadă de maxim 4 luni, în cazul în care nu atribuie un nou acord – cadru anterior începerii anului şcolar 2025-2026.Calendar estimativ (frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite):În baza acordului-cadru se va atribui câte 1 (unu) contract subsecvent pe fiecare an şcolar.Notificarea cu privire la solicitarea de a încheia un Contract subsecvent va fi transmis ofertantului (Promitentului-Furnizor) clasat pe primul loc în clasamentul rezultat după finalizarea licitaţiei electronice şi verificarea documentelor justificative aferente probării informaţiilor preliminare prezentate în DUAE.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Cantitatea minimă=6.022.900 bucăţi, din care corn = 3.613.740 buc. şi biscuiţi uscaţi = 2.409.160 buc.; Cantitatea maximă=8.339.400 bucăţi, din care corn = 5.003.640 buc. şi biscuiţi uscaţi = 3.335.760 buc.Valoarea totală estimată fără TVA care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru este între minim 3.592.057,56 lei şi maxim 4.973.618,16 lei.Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii contractante, nu un angajament ferm din partea autorităţii contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 4.973.618,16 lei fără TVA.. 3. FRUCTE, Obiectul acordului-cadru îl reprezintă furnizarea şi distribuţia de fructe - mere preşcolarilor din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/ acreditate şi particulare acreditate şi elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi preşcolarilor şi elevilor incluşi în învăţământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023 – 2024 şi 2024-2025, în limita unei valori zilnice/preşcolar/ elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cheltuielile de transport, distribuţie şi depozitare a acestora, după caz.Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a prelungi durata acordului – cadru, suplimentar celor doi ani şcolari mai sus menţionaţi, cu o perioadă de maxim 4 luni, în condiţiile legii, în cazul în care nu atribuie un nou acord – cadru anterior începerii anului şcolar 2025-2026, pentru furnizarea fructelor-merelor ce fac obiectul Programului pentru şcoli.Indiferent de modul de distribuţie – bisăptămânal sau săptămânal, fiecare elev/preşcolar va primi pe parcursul săptămânii de curs, de regulă, 2 porţii de mere (marţi şi joi), exclusiv în situaţiile de scenarii care comportă excepţiile de la regulă reglementate în caietul de sarcini.Se va încheia un acord-cadru cu maximum 2 operatori economici, respectiv cu ofertanţii clasaţi pe primele două locuri în clasamentul rezultat după finalizarea licitaţiei electronice şi verificarea documentelor justificative aferente probării informaţiilor preliminare prezentate în DUAE, fără reluarea competiţiei cu semnatarii acordului-cadru pentru atribuirea contractelor subsecvente.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru:Cantitatea minimă= 5.744.920 bucăţi; Cantitatea maximă= 7.227.480 bucăţi.Valoarea totală estimată fără TVA a acordului-cadru este între minim 3.689.387,62 lei şi maxim 4.641.487,66 lei.Valoarea estimată maximă a acordului-cadru de 4.641.487,66 lei fără TVA, include şi eventuala opţiune a autorităţii contractante de a prelungi durata acordului–cadru, suplimentar celor doi ani şcolari mai sus menţionaţi, cu o perioadă de maxim 4 luni, în cazul în care nu atribuie un nou acord – cadru anterior începerii anului şcolar 2025-2026.Calendar estimativ (frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite):În baza acordului-cadru se va atribui câte 1 (unu) contract subsecvent pe fiecare an şcolar.Notificarea cu privire la solicitarea de a încheia un Contract subsecvent va fi transmis ofertantului (Promitentului-Furnizor) clasat pe primul loc în clasamentul rezultat după finalizarea licitaţiei electronice şi verificarea documentelor justificative aferente probării informaţiilor preliminare prezentate în DUAE.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Cantitatea minimă = 2.409.160 bucăţi; Cantitatea maximă = 3.335.760 bucăţi.Valoarea totală estimată fără TVA care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru este între minim 1.547.162,55 lei şi maxim 2.142.225,07 lei.Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii contractante, nu un angajament ferm din partea autorităţii contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 2.142.225,07 lei fără TVA.. 2. LAPTE SI PRODUSE LACTATE, Obiectul acordului-cadru îl reprezintă furnizarea şi distribuţia de lapte şi produse lactate preşcolarilor din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/ acreditate şi particulare acreditate şi elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi preşcolarilor şi elevilor incluşi în învăţământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023 – 2024 şi 2024-2025, în limita unei valori zilnice/preşcolar/ elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cheltuielile de transport, distribuţie şi depozitare a acestora, după caz.Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a prelungi durata acordului – cadru, suplimentar celor doi ani şcolari mai sus menţionaţi, cu o perioadă de maxim 4 luni, în condiţiile legii, în cazul în care nu atribuie un nou acord – cadru anterior începerii anului şcolar 2025-2026, pentru furnizarea laptelui şi produselor lactate ce fac obiectul Programului pentru şcoli.Indiferent de modul de distribuţie – zilnic, bisăptămânal sau săptămânal, fiecare elev/preşcolar va primi pe parcursul săptămânii de curs, de regulă, 3 porţii de lapte (luni, miercuri şi vineri) şi 2 porţii de sana (marţi şi joi), exclusiv în situaţiile de scenarii care comportă excepţiile de la regulă reglementate în caietul de sarcini.Se va încheia un acord-cadru cu maximum 2 operatori economici, respectiv cu ofertanţii clasaţi pe primele două locuri în clasamentul rezultat după finalizarea licitaţiei electronice şi verificarea documentelor justificative aferente probării informaţiilor preliminare prezentate în DUAE, fără reluarea competiţiei cu semnatarii acordului-cadru pentru atribuirea contractelor subsecvente.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru:Cantitatea minimă=14.362.300 bucăţi, din care lapte = 8.617.380 buc. şi sana = 5.744.920 buc.; Cantitatea maximă=18.068.700 bucăţi, din care lapte = 10.841.220 buc. şi sana = 7.227.480 buc.Valoarea totală estimată fără TVA a acordului-cadru este între minim 14.625.130,09 lei şi maxim 18.399.357,21 lei.Valoarea estimată maximă a acordului-cadru de 18.399.357,21 lei fără TVA, include şi eventuala opţiune a autorităţii contractante de a prelungi durata acordului–cadru, suplimentar celor doi ani şcolari mai sus menţionaţi, cu o perioadă de maxim 4 luni, în cazul în care nu atribuie un nou acord – cadru anterior începerii anului şcolar 2025-2026.Calendar estimativ (frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite):În baza acordului-cadru se va atribui câte 1 (unu) contract subsecvent pe fiecare an şcolar.Notificarea cu privire la solicitarea de a încheia un Contract subsecvent va fi transmis ofertantului (Promitentului-Furnizor) clasat pe primul loc în clasamentul rezultat după finalizarea licitaţiei electronice şi verificarea documentelor justificative aferente probării informaţiilor preliminare prezentate în DUAE.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Cantitatea minimă = 6.022.900 bucăţi, din care lapte = 3.613.740 buc. şi sana = 2.409.160 buc.; Cantitatea maximă = 8.339.400 bucăţi, din care lapte = 5.003.640 buc. şi sana = 3.335.760 buc.Valoarea totală estimată fără TVA care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru este între minim 6.133.119,07 lei şi maxim 8.492.011,02 lei.Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii contractante, nu un angajament ferm din partea autorităţii contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 8.492.011,02 lei fără TVA..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizarea si distributia de fructe, lapte si produse lactate si produse de panificatie prescolarilor din grădinitele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate si particulare acreditate si elevilor din învătământul primar si gimnazial de stat si particular din judetul Mures, în anii scolari 2018 - 2019 si 2019-2020  
Furnizarea si distributia de fructe, lapte si produse lactate si produse de panificatie prescolarilor din grădinitele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate si particulare acreditate si elevilor din învătământul primar si gimnazial de stat si particular din judetul Mures, în anii scolari 2021 - 2022 si 2022-2023  
Furnizarea şi distribuţia de fructe, lapte, produse lactate şi produse de panificaţie preşcolarilor din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi preşcolarilor şi elevilor incluşi în învăţământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023 – 2024 şi 2024-2025 13.11.23
Furnizarea şi distribuţia de fructe, lapte, produse lactate şi produse de panificaţie preşcolarilor din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum și preșcolarilor și elevilor incluși în învățământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023 – 2024 și 2024-2025  
Furnizarea şi distribuţia de fructe, lapte, produse lactate şi produse de panificaţie preşcolarilor din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum și preșcolarilor și elevilor incluși în învățământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023 – 2024 și 2024-2025  
Furnizarea şi distribuţia de fructe, lapte, produse lactate şi produse de panificaţie preşcolarilor din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum și preșcolarilor și elevilor incluși în învățământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023 – 2024 și 2024-2025  
Furnizarea şi distribuţia de fructe, lapte, produse lactate şi produse de panificaţie preşcolarilor din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum și preșcolarilor și elevilor incluși în învățământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023 – 2024 și 2024-2025  
Furnizarea şi distribuţia de fructe, lapte, produse lactate şi produse de panificaţie preşcolarilor din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum și preșcolarilor și elevilor incluși în învățământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023 – 2024 și 2024-2025  
ACORD-CADRU ACHIZIŢIA DE MOTORINĂ 13.09.24
Servicii de asigurare obligatorie de raspundere civilă auto pentru prejudicii produse terţilor prin accidente de vehicule şi de tramvaie