Obiectul acordului-cadru îl reprezintă acordarea gratuită pentru preșcolarii din grădinițele cu program normal de 4 ore de
stat autorizate/acreditate și particulare acreditate și pentru elevii din învățământul primar și gimnazial de stat și particular,
precum și pentru preșcolarii și elevii incluși în învățământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023–2024 și 2024-2025,
de fructe, lapte și produs...
Obiectul acordului-cadru îl reprezintă acordarea gratuită pentru preșcolarii din grădinițele cu program normal de 4 ore de
stat autorizate/acreditate și particulare acreditate și pentru elevii din învățământul primar și gimnazial de stat și particular,
precum și pentru preșcolarii și elevii incluși în învățământul special din judeţul Mureş, în anii şcolari 2023–2024 și 2024-2025,
de fructe, lapte și produse lactate și produse de panificație în limita unei valori zilnice/preșcolar/elev. Limita valorică
zilnică cuprinde prețul integral de achiziție a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cheltuielile de transport,
distribuție și depozitare a acestora, după caz.Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a prelungi durata acordului–cadru,
suplimentar celor doi ani școlari mai sus menționați, cu o perioadă de maxim 4 luni, în condițiile legii, în cazul în care
nu atribuie un nou acord–cadru anterior începerii anului școlar 2025-2026, pt.furnizarea produselor ce fac obiectul Programului
pentru școli.Autoritatea contractantă a stabilit atribuirea achiziției, pe 3 loturi defalcate după tipul produselor alimentare
ce urmează a fi furnizate:Lotul nr.1–„Produse de panificaţie” Lotul nr.2–„Lapte și produse lactate” Lotul nr.3–„Fructe” Ofertele
pot fi depuse pentru unul sau mai multe loturi.Pentru prezenta procedură de atribuire Autoritatea contractantă a stabilit
organizarea unei etape finale de licitație electronică.La etapa finală de licitație electronică, Autoritatea contractanta
va invita ofertanții care au depus oferte admisibile. Invitația se va transmite pe cale electronică, simultan tuturor ofertanților
respectivi si va preciza data si momentul de start al licitației electronice. Invitația de participare si notificările de
începere a licitației electronice vor fi generate și transmise automat de către SEAP, la adresa de posta electronica (e-mail)
înregistrată în SEAPca adresă de contact si vor fi disponibile în secțiunea „Notificări de sistem”. Licitația electronica
se va desfășura în: 1(una) runda. Durata rundei de licitație electronica va fi de: 1 (una) zi lucrătoare. Elementul care va
face obiectul procesului repetitiv de ofertare la licitația electronica va fi prețul total al fiecărui lot (fără TVA), aferent
cantităților maximale de produse ale acordului-cadru. Autoritatea contractanta nu va începe licitația electronică mai devreme
de 2 zile lucrătoare după data transmiterii invitațiilor.Se va încheia un acord-cadru cu maximum 2 operatori economici pentru
fiecare lot în parte, fără reluarea competiției cu semnatarii acordului-cadru pentru atribuirea contractelor subsecvente.În
baza acordului-cadru se va atribui câte 1 (unu) contract subsecvent pe fiecare an școlar.Notificarea cu privire la solicitarea
de a încheia un Contract subsecvent va fi transmis ofertantului (Promitentului-Furnizor) clasat pe primul loc în clasamentul
rezultat după finalizarea licitației electronice și verificarea documentelor justificative aferente probării informațiilor
preliminare prezentate în DUAE.Valoarea totală estimată fără TVA a achiziției este între minim 26.880.193,43 lei și maxim
33.817.017,55 lei.Valoarea estimată maximă a achiziției de 33.817.017,55 lei fără TVA, include și eventuala opțiune a autorității
contractante de a prelungi durata acordului–cadru, suplimentar celor doi ani școlari mai sus menționați, cu o perioadă de
maxim 4 luni, în cazul în care nu atribuie un nou acord-cadru anterior începerii anului școlar 2025-2026.Notă:Numărul de zile
până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de: 18 zile.Autoritatea contractantă
va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 11 zile înainte de termenul limită stabilit pentru
depunerea ofertelor prin publicarea răspunsului consolidat în Sec.„Listă clarificări, notificări și decizii" aferentă anunțului
de participare, cu condiția transmiterii solicitării de clarificări în timp util.