Pentru desfăşurarea corespunzătoare a activităţii medicale, creşterea calităţii actului medical din cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe, se impune dotarea corespunzătoare, în regim de urgenţă, pe loturi, a acestor echipamente
În momentul de faţă, dotarea din cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe a Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu este insuficientă, unele echipamentele din dotare fiind depăşite fizic şi moral. Prin îmbun...
Pentru desfăşurarea corespunzătoare a activităţii medicale, creşterea calităţii actului medical din cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe, se impune dotarea corespunzătoare, în regim de urgenţă, pe loturi, a acestor echipamente
În momentul de faţă, dotarea din cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe a Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu este insuficientă, unele echipamentele din dotare fiind depăşite fizic şi moral. Prin îmbunătăţirea condiţiilor de investigare şi tratare a bolnavilor internaţi în cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe a Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu, se urmăreşte creşterea gradului de satisfacţie al acestora, ridicarea standardului calitativ al spitalului, creşterea numărului de pacienţi trataţi, cât şi creşterea numărului şi tipului de servicii medicale.
Valoarea estimată totala fiind de 136.222,41 lei fără TVA, împărţită pe loturi după cum urmează:
Lot 1- Furnizare ventilator mobil – 1 buc.-valoare totală 97.760,00 lei fără TVA
Lot 2- Furnizare aspirator secreţii portabil – 3 buc. - valoare totală 13.817,16 lei fără TVA
Lot 3- Furnizare aparat nebulizare cu compresor – 2 buc. - valoare totală 980,00 lei fără TVA
Se pot solicita clarificări cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, termen precizat şi în Fisa de date la secţiunea I.3.
În cazul în care se vor solicita clarificări în termenul precizat mai sus (18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor), autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări, în a 11-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor..