Potrivit devizului general estimativ aferent obiectivului finantat prin FEADR, Sm 19.2 "DOTARE CU UTILAJE A SERVICIULUI VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA AL COMUNEI DRĂGUŞENI , JUDETUL SUCEAVA", valoarea estimata a contractului este de: 143.270,48 lei fara TVA, din care:
•Cap. 4.5. Dotări = 143.270,48 Lei.
Furnizare utilaje pentru dotarea Serviciului Volutar pentru Situatii de Urgenta al comunei Drăguşeni, judetul Suceava...
Potrivit devizului general estimativ aferent obiectivului finantat prin FEADR, Sm 19.2 "DOTARE CU UTILAJE A SERVICIULUI VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA AL COMUNEI DRĂGUŞENI , JUDETUL SUCEAVA", valoarea estimata a contractului este de: 143.270,48 lei fara TVA, din care:
•Cap. 4.5. Dotări = 143.270,48 Lei.
Furnizare utilaje pentru dotarea Serviciului Volutar pentru Situatii de Urgenta al comunei Drăguşeni, judetul Suceava, în cadrul proiectului finanţat prin FEADR, sm. 19.2 "DOTARE CU UTILAJE A SERVICIULUI VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA AL COMUNEI DRĂGUŞENI , JUDETUL SUCEAVA", conform caiet de sarcini, documentatie de atribuire, disponibile in SEAP si accesibile operatorilor economici inregistrati pe baza de certificat electronic valabil si detinatori ai unei semnaturi electronice extinsa, valabilă, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.
Autoritatea contractanta, stabileste conform art. 160 din Legea 98/2016 un termen limita in cadrul caruia va raspunde clar si complet prin intermediul SEAP solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare ale ofertantilor, transmise prin intermediul catalogului SEAP. In cazul in care solicitarea de clarificare/ informatii suplimentare este adresata in termenul limita de 6 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va raspunde la solictarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere oferte/candidaturi: 6.