Feedback
I.D.: 47558727

Furnizare tractor cu echipamente accesorii (remorca si vidanja) in cadrul proiectului "ACHIZITIE TRACTOR CU ACCESORII IN VEDEREA DOTARII SERVICIULUI PUBLIC DE LUCRARI PUBLICE IN COMUNA GARBOU, JUDETUL SALAJ "

Data publicarii
25.06.20 Exista 83.960 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
16700000-2
Termenul limita pentru depunere:
10.07.20
Pretul estimativ:
238.771,20 RON - 238.771,20 RON
Documente participare:
  1. 03. FisaDateDUAEInstructiuniFormuClauze.pdf
  2. 04. Caiet de sarcini_Garbou 1.pdf
  3. FisaDate_DF1087605.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: Furnizare tractor cu echipamente accesorii (remorca si vidanja – compatibile la montare, utilizare si functionare cu tractorul) in cadrul proiectului "ACHIZITIE TRACTOR CU ACCESORII IN VEDEREA DOTARII SERVICIULUI PUBLIC DE LUCRARI PUBLICE IN COMUNA GARBOU, JUDETUL SALAJ ". Valoarea estima...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: Furnizare tractor cu echipamente accesorii (remorca si vidanja – compatibile la montare, utilizare si functionare cu tractorul) in cadrul proiectului "ACHIZITIE TRACTOR CU ACCESORII IN VEDEREA DOTARII SERVICIULUI PUBLIC DE LUCRARI PUBLICE IN COMUNA GARBOU, JUDETUL SALAJ ". Valoarea estimata totala este 238.771,20 lei fara TVA. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: • Modificari ale duratei de livrare ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii furnizarii produselor din motive care nu pot fi controlate de catre contractant, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; • modificari ale caracteristicilor tehnice ale produselor (numai atunci cand noile caracteristici sunt cel putin egale sau superioare caracteristicilor tehnice stabilite initial); modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; • modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de inlocuirea/schimbarea contractantului; • De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica. Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare tractor cu echipamente accesorii ( încărcător frontal, lamă de zăpadă, tocătoare crengi cu brat articulat) in cadrul proiectului "ACHIZIŢIE TRACTOR CU ÎNCĂRCĂTOR FRONTAL, LAMĂ DE ZĂPADĂ ŞI TOCĂTOARE CRENGI CU BRAŢ ARTICULAT" 14.01.22
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului "ACHIZIŢIE TRACTOR CU ACCESORII PENTRU COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ" 14.09.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului "ACHIZIŢIE TRACTOR CU ACCESORII PENTRU COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ" 29.07.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului "ACHIZIŢIE TRACTOR CU ACCESORII PENTRU COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ" 29.07.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii (remorca) in cadrul proiectului "FURNIZARE TRACTOR CU REMORCĂ ÎN VEDEREA DOTĂRII SERVICIULUI PUBLIC DE DESZĂPEZIRE, ÎNTREŢINERE ŞI SALUBRIZARE SPAŢII PUBLICE A COMUNEI SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ" 06.09.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii (remorca) in cadrul proiectului "FURNIZARE TRACTOR CU REMORCĂ ÎN VEDEREA DOTĂRII SERVICIULUI PUBLIC DE DESZĂPEZIRE, ÎNTREŢINERE ŞI SALUBRIZARE SPAŢII PUBLICE A COMUNEI SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ" 25.06.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului «ACHIZITIE TRACTOR, REMORCA, PERIE, SARARITA, LAMA DEZAPEZIRE» 19.07.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului «ACHIZITIE TRACTOR, REMORCA, PERIE, SARARITA, LAMA DEZAPEZIRE» 25.06.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului «ACHIZITIE TRACTOR, REMORCA, PERIE, SARARITA, LAMA DEZAPEZIRE» 25.06.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului „ACHIZITIE TRACTOR IN VEDEREA DOTARII SERVICIULUI PUBLIC DE DESZAPEZIRE SI INTRETINERE SPATII VERZI IN COMUNA ZALHA, JUDETUL SALAJ” 05.11.18