Feedback
I.D.: 61642024

Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului "ACHIZIŢIE TRACTOR CU ACCESORII PENTRU COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ"

Data publicarii
06.10.21 Exista 88.999 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
16700000-2
Pretul estimativ:
252.100,00 RON - 252.100,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contextul general al acestei achizitii îl constituie funizarea prin cumparare a urmatoarelor produse/echipamente: Tractor cu incarcator frontal (1 bucata), lama de zapada (1 bucata) si sararita (1 bucata) - compatibile din punct de vedere tehnic si functional cu tractorul, pentru realizarea obiectivelor propuse în cadrul proiectului "ACHIZIŢIE TRACTOR CU ACCESORII PENTRU COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ". Operaţiunilor cu titlu a...
Contextul general al acestei achizitii îl constituie funizarea prin cumparare a urmatoarelor produse/echipamente: Tractor cu incarcator frontal (1 bucata), lama de zapada (1 bucata) si sararita (1 bucata) - compatibile din punct de vedere tehnic si functional cu tractorul, pentru realizarea obiectivelor propuse în cadrul proiectului "ACHIZIŢIE TRACTOR CU ACCESORII PENTRU COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ". Operaţiunilor cu titlu accesoriu care trebuie realizate de către Contractant în cadrul Contractului sunt: 1. Transportul si livrarea la sediul Autoritatii contractante a produselor; 2. Punererea in functiune a produselor si instruirea personalului; 3. Asigurarea de garantie pentru produsele furnizate; 4. Asigurare service pe perioada de garantie; 5. Asigurare de suport tehnic. Contractantul are obligaţia de a livra "Tractorul cu incarcator frontal (1 bucata), lama de zapada (1 bucata) si sararita (1 bucata) compatibile din punct de vedere tehnic si functional cu tractorul", noi şi nefolosite, conform specificaţiilor, la locaţia şi în condiţiile solicitate. Durata de valabilitate a Contract începe de la data intrării în vigoare şi se finalizează la data îndeplinirii obligaţiilor contractuale în sarcina Părţilor, inclusiv perioada de garanţie de 24 de luni. Durata Contractului este de 2 luni de la data stipulată în comanda de livrare a produselor (2 luni de la data stipulată în comanda de livrare a produselor, perioada în care Contractantul are obligaţia furnizarii produselor, inclusiv recepţia şi punerea în funcţiune a acestora si instruirea personalului autoritatii contractante). Detalii suplimentare se gasesc in caietul de sarcini si clauzele contractuale ce fac parte din documentatia de atribuire. Plăţile în favoarea Contractantului se vor platii în doua rate a cate 50% din valoarea contractului/produselor inclusiv TVA. Prima transa de 50% se va platii in anul 2021 in baza facturii emise pe valoarea de 50% din valoarea contractului, iar a doua transa de 50% se va platii pana in la finele lunii iunie a anului 2022 in baza facturii emise pe restul de valoare de 50% din valoarea contractului. Factura pentru restul de valoare de 50% din valoarea contractului se va emite in anul 2022, după aprobarea bugetului pentru anul 2022. Achizitorul va notifica furnizorul pentru emiterea facturii după aprobarea bugetului pentru anul 2022, dar nu mai tarziu de finele lunii iunie a anului 2022.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare tractor cu echipamente accesorii ( încărcător frontal, lamă de zăpadă, tocătoare crengi cu brat articulat) in cadrul proiectului "ACHIZIŢIE TRACTOR CU ÎNCĂRCĂTOR FRONTAL, LAMĂ DE ZĂPADĂ ŞI TOCĂTOARE CRENGI CU BRAŢ ARTICULAT"  
Furnizare tractor cu echipamente accesorii (remorca) in cadrul proiectului "FURNIZARE TRACTOR CU REMORCĂ ÎN VEDEREA DOTĂRII SERVICIULUI PUBLIC DE DESZĂPEZIRE, ÎNTREŢINERE ŞI SALUBRIZARE SPAŢII PUBLICE A COMUNEI SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ"  
Furnizare tractor cu echipamente accesorii (remorca si vidanja) in cadrul proiectului "ACHIZITIE TRACTOR CU ACCESORII IN VEDEREA DOTARII SERVICIULUI PUBLIC DE LUCRARI PUBLICE IN COMUNA GARBOU, JUDETUL SALAJ "  
Furnizare buldoexcavator cu echipamente accesorii in cadrul proiectului «ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL IN VEDEREA DOTARII SERVICIULUI PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA A COMUNEI DRAGU, JUDETUL SALAJ»  
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului «ACHIZITIE TRACTOR, REMORCA, PERIE, SARARITA, LAMA DEZAPEZIRE» 19.07.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului «ACHIZITIE TRACTOR, REMORCA, PERIE, SARARITA, LAMA DEZAPEZIRE» 25.06.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului «ACHIZITIE TRACTOR, REMORCA, PERIE, SARARITA, LAMA DEZAPEZIRE» 25.06.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii in cadrul proiectului «ACHIZITIE TRACTOR, REMORCA, PERIE, SARARITA, LAMA DEZAPEZIRE»  
Furnizare bunuri în cadrul proiectului « ACHIZIŢIE UTILAJ PENTRU GOSPODĂRIRE COMUNALĂ ÎN COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ »  
Execuţie de lucrări în cadrul obiectivului de investiţii «AMENAJARE INTERSECŢIE DRUM COMUNAL DC48 CU DRUMUL JUDEŢEAN DJ110D ŞI ASFALTARE DC48A-VAD L=500 ML, LOCALITATEA POIANA ONŢII, COMUNA CRISTOLŢ»