Feedback
I.D.: 36207398

Furnizare statii de lucru dotate cu monitor, UPS + Softuri conform specificatiilor tehnice atasate

Data publicarii
29.05.19 Exista 99.432 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
06.06.19
Pretul estimativ:
60.540,00 RON - 60.540,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1082348.zip
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizarea a 18 complete conform specificaţiilor prevăzute în caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ADV1082348 Furnizare statii de lucru dotate cu monitor, UPS + Softuri conform ADV1082348  
„Servicii de actualizarea proiectelor tehnice a investiţiei „Reabilitarea termică a blocurilor de locuinţe în vederea ridicării performanţei energetice: 10 blocuri”” 23.09.19
"Servicii de consultanţă pentru analiza proceselor actuale şi documentarea cerinţelor funcţionale pentru servicii electronice/procese noi" în cadrul proiectuluiv"EFICIENTIZAREA PROCESELOR INTERNE ALE PRIMĂRIEI ŞI A INTERACŢIUNII CU CETĂŢENII PRIN IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT ŞI A UNUI PORTAL DE SERVICII ELECTRONICE"  
"Servicii de consultanţă pentru analiza proceselor actuale şi documentarea cerinţelor funcţionale pentru servicii electronice/procese noi" în cadrul proiectului "EFICIENTIZAREA PROCESELOR INTERNE ALE PRIMĂRIEI ŞI A INTERACŢIUNII CU CETĂŢENII PRIN IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT ŞI A UNUI PORTAL DE SERVICII ELECTRONICE"  
Achizitionarea unui tractor si doua utilaje care pot fi atasate la tractor - un greder si o placa vibratoare în cadrul proiectului LEADER „ DEZVOLTAREA SERVICIILOR DE INTRETINERE DRUMURI IN COMUNA PLAIESII DE JOS”  
Achizitionarea unui tractor si doua utilaje care pot fi atasate la tractor - un greder si o placa vibratoare în cadrul proiectului LEADER „ DEZVOLTAREA SERVICIILOR DE INTRETINERE DRUMURI IN COMUNA PLAIESII DE JOS” 14.09.15
Proiectare PT + Execuţie lucrări "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc prin investiţii în sisteme de detectare, semnalizare, alarmare incendii şi a depăşirii concentraţiei maxime admise de oxigen în atmosferă, extinderea infrastructurii electrice interioare, precum şi a infrastructurii de fluide medicale" în cadrul proiectului de finanţare cod. SMIS: 1542  
Acord-cadru de furnizare medicamente ONCOLOGICE din Programul Naţional de ONCOLOGIE, cod P3.2022, pe o perioadă de 24 de luni 28.07.22
Furnizare a laptelui şi produselor lactate, a produselor de panificaţie şi de fructe (mere) în cadrul Programului pentru şcoli al României din judeţul Harghita pentru anii şcolari: 2023-2024, 2024- 2025, 2025-2026 şi 2026- 2027  
Servicii de elaborare a proiectului tehnic, detaliilor de execuţie (PT+DE), proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (PAC), proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (POE), plan de securitate şi sănătate în muncă, verificarea tehnică de calitate a proiectelor, documentaţii pentru obţinerea avizelor, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor necesare realizării obiectului de investiţii "Dezvoltarea infrastructurii de mobilitate nemotorizată şi creşterea siguranţei în zona Căii Ferate şi strada Harghita din municipiul Miercurea-Ciuc " 14.01.20