Furnizare sisteme de gips carton pentru pereti si tavane la Ambulatoriu Spital Dr. Victor Babes conform prevederilor documentatiei de atribuire, respectiv a caietului de sarcini si planurilor atasate prezentei documentatii de atribuire, dupa cum urmeaza:
1. Pereti gipscarton PG1 - 619.00 mp
2. Pereti gipscarton PG2 (conform planuri caiet de sarcini) -240.00 mp
3. Pereti gipscarton PG4(conform planuri caiet de sarcini...
Furnizare sisteme de gips carton pentru pereti si tavane la Ambulatoriu Spital Dr. Victor Babes conform prevederilor documentatiei de atribuire, respectiv a caietului de sarcini si planurilor atasate prezentei documentatii de atribuire, dupa cum urmeaza:
1. Pereti gipscarton PG1 - 619.00 mp
2. Pereti gipscarton PG2 (conform planuri caiet de sarcini) -240.00 mp
3. Pereti gipscarton PG4(conform planuri caiet de sarcini) - 380.00 mp
4. Pereti gipscarton PG5(conform planuri caiet de sarcini) - 130.00 mp
5. Tavan suspendat gipscarton continuu (conform planuri caiet de sarcini)- 1,075.00 mp
Ofertantii vor pregati oferta de pret conform planurilor din proiectul tehnic atasat prezentei documentatii de atribuire, anexe la caietul de sarcini.
Livrarea si montajul sistemelor din gips carton pentru pereti si tavane se va realiza la obiectivul de investiţii "Construire ambulatoriu spitalul clinic de boli infectioase si tropicale Dr. Victor Babes."
Valoarea estimata fara TVA: 257412,99 Monedă: RON
Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
*Livrarea produselor se va realiza etapizat, la destinaţia finală indicată de Achizitor, pe baza comenzilor ferme emise, conform Bugetului de Venituri şi Cheltuieli.
**Contractul va fi incheiat cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertantul din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.