Furnizarea unui sistem informatic integrat (inclusiv dotarea hardware): cu componente front-office şi back-office, care să permită atât interacţiunea electronică cu cetăţenii, prin servicii electronice implementate în cadrul unui portal web dedicat, cât şi aplicaţii dedicate care să permită procesarea cererilor primite în cadrul compartimentelor specializate ale Primăriei (aplicaţii back-office).
Achiziţia va include totali...
Furnizarea unui sistem informatic integrat (inclusiv dotarea hardware): cu componente front-office şi back-office, care să permită atât interacţiunea electronică cu cetăţenii, prin servicii electronice implementate în cadrul unui portal web dedicat, cât şi aplicaţii dedicate care să permită procesarea cererilor primite în cadrul compartimentelor specializate ale Primăriei (aplicaţii back-office).
Achiziţia va include totalitatea echipamentelor, a licenţelor pentru software de sistem şi de aplicaţie şi serviciile de implementare necesare pentru operaţionalizarea unui sistem integrat care să respecte totalitatea cerinţelor funcţionale şi tehnice solicitate în caietul de sarcini (în conformitate cu pct 3.4. Produsele solicitate şi operaţiunile cu titlu accesoriu necesar a fi realizate (serviciile de implementare) parte integrantă a documentaţiei de atribuire.).
Valoarea estimata totală a contractului, fara TVA: 2.059.500 lei. Monedă: RON
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din instructiunile pentru ofertanti, respectiv 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Ofertanţii vor avea în vedere ofertarea unui sistem informatic integrat care va include toate componentele hardware solicitate, software standard de sistem şi software specializat de aplicaţie care să respecte cerinţele minimale ale caietului de sarcini şi să permită atingerea integrală a obiectivelor proiectului, conform caietului de sarcini.
Autoritatea contractantă solicită ofertarea unor aplicaţii şi platforme software specializate de aplicaţie deja existente, ale căror funcţionalităţi să poată fi configurate şi implementate în cel mult 10 luni de la data semnării contractului. Astfel, se solicită ofertarea unor sisteme software existente, care să poată fi achiziţionate prin licenţiere, iar efortul (serviciile) de implementare să se concentreze pe configurarea serviciilor electronice şi nu pe dezvoltarea unor produse sau funcţionalităţi software de bază. Nu se vor accepta oferte care propun dezvoltarea uneia sau mai multor aplicaţii şi care nu prezintă explicit produsele software propuse.
Principalele funcţionalităţi ale platformelor software trebuie să poată fi demonstrabile în cadrul unei sesiuni demonstrative în cadrul etapei de evaluare tehnică a ofertelor şi disponibile de la începutul derulării contractului. În cadrul sesiunii demonstrative se vor verifica funcţionalităţi de bază ale produselor, nu funcţionalităţi care necesită personalizare pentru Primăria Gherla. Pentru verificarea funcţionalităţilor principale ale platformelor ofertate, se va organiza o sesiune demonstrativă în etapa de evaluare tehnică a ofertelor, conform scenariului de verificare ataşat caietului de sarcini, anexa nr.1.
Precizări privind sesiunea demonstrativă:
Sesiunea demonstrativă se referă la componente standard software care vor fi livrate şi care au o pondere determinantă în cadrul achiziţiei.
Ofertanţii vor prezenta în cadrul ofertei tehnice informaţii cu privire la identificarea produselor ofertate (denumirile comerciale ale acestora), precum şi o declaraţie pe propria răspundere privind faptul că sesiunea demonstrativă va fi susţinută utilizând produse relevante pentru ceea ce se va livra în cadrul contractului. Ofertanţii vor preciza de asemenea în cadrul ofertei tehnice angajamentul ca, la solicitarea autorităţii contractante, să prezinte dovezi suplimentare sau să susţină o sesiune demonstrativă în cadrul căreia să prezinte principalele produse care urmează a fi livrate.
Astfel, pentru produsele "Platformă Portal pentru servicii electronice" şi respectiv "Platforma pentru managementul evenimentelor care afectează domeniul public", se va susţine o sesiune demonstrativă la sediul autorităţii contractante (sau online, în funcţie de evoluţia situaţiei sanitare la nivel naţional), conform scenariului de demonstraţie care se regăseşte în Caietul de sarcini. Ofertanţii vor primi invitaţia privind susţinerea sesiunii demonstrative cu un preaviz de cel puţin 5 zile. Sesiunea demonstrativă se va susţine utilizând echipamentele furnizorului.
În cadrul ofertei tehnice se va include o înregistrare video a întregului scenariu de verificare prezentat în Caietul de sarcini, pentru toate produsele indicate. Înregistrarea video se va realiza astfel încât să respecte următoarele criterii de calitate:
- în cazul produselor software, se va filma (sau captura) întregul ecran, astfel încât să fie vizibile şi lizibile câmpurile şi butoanele;
- mişcările mouse-ului vor fi suficient de lente încât să se poată urmări operaţiunile realizate pe ecran;
- executarea scenariului va fi în mod obligatoriu însoţită de descrierea audio, sincronizată cu imaginea video, a acţiunilor pe care operatorul le execută