Obiectul achiziţiei publice îl reprezintă furnizarea unui sistem de monitorizare a mediului, ce reprezintă totalitatea echipamentelor/dispozitivelor care vor măsura, înregistra şi raporta de la distanţă, din diferite locaţii din judeţ, parametrii înregistraţi pentru indicatorii privind calitatea mediului şi a aerului înconjurător.
În funcţie de locaţiile în care se vor desfăşura măsurătorile şi de durata sesiunilor de monit...
Obiectul achiziţiei publice îl reprezintă furnizarea unui sistem de monitorizare a mediului, ce reprezintă totalitatea echipamentelor/dispozitivelor care vor măsura, înregistra şi raporta de la distanţă, din diferite locaţii din judeţ, parametrii înregistraţi pentru indicatorii privind calitatea mediului şi a aerului înconjurător.
În funcţie de locaţiile în care se vor desfăşura măsurătorile şi de durata sesiunilor de monitorizare, sistemul este format din două componente, astfel:
- componenta 1 = sistem de monitorizare reprezentat dintr-un ansamblu de dispozitive/ echipamente ce va fi instalat în locaţii prestabilite;
- locaţii prestabilite - sunt locaţiile în care, periodic, în sesiuni de monitorizare cu durată maximă de 8 ore, vor fi instalate echipamentele ce vor monitoriza parametrii pentru indicatorii: particule în suspensie PM10, nivelul de poluare fonică, nivelul de vibraţii ale solului şi caracteristici atmosferice (temperatură, presiune atmosferică, viteza vântului şi umiditate);
- datele înregistrate pentru toţi indicatorii vor fi transmise în timp real către un computer din dotarea CJC (server/ PC);
- componenta 2 = echipament/echipamente portabile pentru monitorizarea indicatorilor în locaţii aleatorii;
- locaţii aleatorii - sunt locaţiile în care, o singură dată sau repetitiv, în sesiuni de monitorizare cu durată maximă de o oră, se vor înregistra datele aferente indicatorilor ce vizează concentraţiile de amoniac (NH3) şi hidrogen sulfurat (H2S).
Indiferent de locaţiile în care vor fi efectuate măsurătorile, sistemul/echipamentele trebuie să poată fi uşor de manipulat şi transportat cu un autovehicul de teren tip pick-up cu cabină dublă (cabină 5 locuri + benă 2,5mp).
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la Sectiunea I.3 din Fisa de date, respectiv 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.