Feedback
I.D.: 93878321

Furnizare sistem de camere de luat vederi cu posibilitatea de indentificare a numerelor de înmatriculare aprobate în cadrul memorandumului pe tema “ Dezvoltarea unui modul de analiză a informaţiilor continute de Sistemul national RO e-Transport şi interconectarea cu alte sisteme deţinute şi/sau utilizate de instituţiile sau autorităţile publice cu atribuţii în domeniul transporturilor"

Data publicarii
28.02.24 Exista 295.799 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35125300-2 32413100-2 45316210-0
Termenul limita pentru depunere:
14.03.24
Pretul estimativ:
420.168,00 RON - 420.168,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 28.02.24 Publicat la 11.03.24
Locul realizarii:
Bihor, Ialomiţa, Bucureşti, Arad
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
contract de achiziţie publică care are ca obiect furnizarea de sisteme de camere de luat vederi compus din 32 de camere de luat vederi (CLV), echipamente şi materiale conexe instalării, respectiv: Rack - 6 bucăţi, UPS - 6 bucăţi, NVR - 6 bucăţi, Switch - 6 bucăţi, Router - 6 bucăţi şi servicii de instalare a acestora, în 6 puncte de trecere a frontierei de stat comune cu statele membre UE respectiv: Cenad, Turnu- Judetul A...
contract de achiziţie publică care are ca obiect furnizarea de sisteme de camere de luat vederi compus din 32 de camere de luat vederi (CLV), echipamente şi materiale conexe instalării, respectiv: Rack - 6 bucăţi, UPS - 6 bucăţi, NVR - 6 bucăţi, Switch - 6 bucăţi, Router - 6 bucăţi şi servicii de instalare a acestora, în 6 puncte de trecere a frontierei de stat comune cu statele membre UE respectiv: Cenad, Turnu- Judetul Arad, Salonta, Sacuieni, Valea lui Mihai, Urziceni, necesare pentru funcţionarea sistemului informatic implementat în cadrul memorandumului pe tema “ Dezvoltarea unui modul de analiză a informaţiilor continute de Sistemul national RO e-Transport". Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor =6 Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 3-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare sistem de camere de luat vederi cu posibilitatea de indentificare a numerelor de înmatriculare aprobate în cadrul memorandumului pe tema “ Dezvoltarea unui modul de analiză a informaţiilor continute de Sistemul national RO e-Transport şi interconectarea cu alte sisteme deţinute şi/sau utilizate de instituţiile sau autorităţile publice cu atribuţii în domeniul transporturilor"  
Achizitia a 58 de camere de luat vederi şi a serviciilor de instalare 18.02.22
Furnizare de echipamente IT (inclusiv licenţe şi software) şi servicii de instalare de echipamente de monitorizare trafic, necesare pentru funcţionarea sistemului informatic de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare de bunuri implementat în cadrul proiectului ,,Îmbunătăţirea sistemului de monitorizare a tranzacţiilor intracomunitare", cod SIPOCA 702 - LOT 2 şi LOT 3 12.01.23
Licitatii Viitoare - Camere de luat vederi perimetrul exterior Camere de luat vederi perimetrul interior (Programul anual al achizitiilor publice 2019) 31.03.19
,,Sistem de supraveghere video cu camere de luat vederi exterior, inclusiv servicii de proiectare, executie, instalare si intretinere pe peroada garantiei, obiective în administrarea Primariei comunei Traian, judetul Ialomita” 14.11.16
,,Sistem de supraveghere video cu camere de luat vederi exterior, inclusiv servicii de proiectare, executie, instalare si intretinere pe peroada garantiei, obiective în administrarea Primariei comunei Traian, judetul Ialomita” 31.10.16
Achiziţie - serviciul de constatare în vederea reparării/înlocuirii a unui număr de 3 camere de luat vederi IP, aflate la sediul Tribunalului Militar Timişoara. 23.11.22
,,Sistem de supraveghere video cu camere de luat vederi interior si exterior, inclusiv servicii de proiectare, executie, instalare si intretinere, obiective în administrarea Primariei Comunei Traian, judetul Ialomita” 13.10.16
,,Sistem de supraveghere video cu camere de luat vederi exterior, inclusiv servicii de proiectare, executie, instalare si intretinere pe peroada garantiei, obiective în administrarea Primariei comunei Traian, judetul Ialomita”, 12.12.16
Lucrări de construcţie, echipamente echipamente specifice clădirii (centrala incendiu complet echipata, Rack cu 2 Patch Panel, 2 Switch, Router wireless, Digital video recorder, module wireless, camere de luat vederi, monitoare, sistem de alarmare, ascensor) şi echipamente specifice în scopul obţinerii de economii de energie (instalaţii fotovoltaice) 30.05.19