60 de BICICLETELE MECANICE vor fi noi ( Biciclete fara motor), cu actionare mecănica, destinate cetatenilor din Municipiu Resita.
Bicicletele sunt mecanice cu 2 roti de 26 inch, cu pneuri rezistente, 26x1.9, anti-taiere, cu banda laterala reflectorizanta, cu camera de aer. Bicicletele sunt prevazute cu sistem de franare pe roata fata si pe roata spate, cu schimbator de viteze (minim 3 viteze). Rotile au protectii tip arip...
60 de BICICLETELE MECANICE vor fi noi ( Biciclete fara motor), cu actionare mecănica, destinate cetatenilor din Municipiu Resita.
Bicicletele sunt mecanice cu 2 roti de 26 inch, cu pneuri rezistente, 26x1.9, anti-taiere, cu banda laterala reflectorizanta, cu camera de aer. Bicicletele sunt prevazute cu sistem de franare pe roata fata si pe roata spate, cu schimbator de viteze (minim 3 viteze). Rotile au protectii tip aripi din material plastic/metal pentru evitare deformarilor mecanice. Apărătorile au rol de protectie si posibilitate personalizare spatiu publicitar/personalizare. Aripa spate are autoadeziv QR pentru conexiune rapida in sistem. Ghidonul este din aliaj aluminiu, saua este reglabila pe inaltime si inclinatie, din aluminiu, cu inchidere rapida tip QR pe tija sa, prevazuta cu sistem antifurt. Şaua nu poate fi scoasa in totalitate din cadrul bicicletei. Bicicletele sunt accesorizate cu lumini de avertizare, pedale stanga-drapta si un cos de marfa amplasat pe furca din fata care poate fi incarcat cu obiecte cu greutate de minim 18kg si ofera un volum suficient pentru transportul acestora, de minim 22L.
SISTEMUL DE BIKE SHARING se va baza pe o tehnologie avansată si va oferi optiuni precum sistemele de închidere automată şi localizare în timp real a bicicletelor prin GPS de către administrator.
Sistemul de închidere automată tip locker este montat pe furca spate şi este acţionat prin aplicaţia instalată pe telefonul mobil al utilizatorului.
În ceea ce priveşte componenta de software furnizorul va pune la dispoziţia utilizatorilor:
- aplicaţia informatică pentru utilizatori;
- aplicaţia informatică de administrare, back-office (dashboard);
- aplicatia informatică pentru administrare, mentenata pe teren (mobil/tableta).
Resita MyBike Sharing foloseste platforma furnizata de catre LINKA care permite operarea unui system de bike sharing "plug and play" fara statii de andocare.
Modul de operare cu posibilitate integrare directa a sistemului actual, "Resita MyBike Sharing", operational in orasul Resita.
Va fi mentinut sistemul de electronic de bike sharing existent la nivelul UAT Resita, cu descrierea din Caietul de sarcini
RASTELELE DE BICICLETE vor fi furnizate împreună cu montajul si amplasate in cele 6 zone de intervenţie ale proiectului, în diferite puncte ale municipiului, creând astfel o reţea extinsă, funcţională şi atractivă pentru utilizatori:
Statia 1 - Staţia “Kaufland"
Statia 2 - Staţia “Piaţa Gării"
Statia 3 - Staţia “Intim"
Statia 4 - Staţia “Mociur"
Statia 5 - Staţia “Universitate"
Statia 6 - Staţia “Piaţa Republicii".
Ofertantii vor respecta prevederile din Caietul de sarcini, precum si formularele F5 — Fişe tehnice aferente sistemului bike-sharing (FIŞA TEHNICĂ NR. 11.1 - Bicicletă mecanică, FIŞA TEHNICĂ NR. 11.2 - Sistem de închidere automată de tip Locker, inclusiv access soft de monitorizare si FIŞA TEHNICĂ NR. 11.3 - Rastel pentru biciclete, inclusiv montaj).