Feedback
I.D.: 15768228

Furnizare si montare Sistem de posta pneumatica pentru transportul de documente si numerar, la sediul Activitatii de Trezorerie si Contabilitate publica a Municipiului Bucuresti

Data publicarii
27.10.16 Exista 936.860 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42123610-6
Termenul limita pentru depunere:
03.11.16
Pretul estimativ:
8.333,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare si montare Sistem de posta pneumatica pentru transportul de documente si numerar, la sediul Activitatii de Trezorerie si Contabilitate publica a Municipiului Bucuresti
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Sistem de posta pneumatica pentru transportul de documente si numerar la sediul Activitatii de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti 03.11.16
Modernizare retea structurata de voce date pe cupru, inclusiv furnizare echipamente de comunicatii pentru sediul Activitatii de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti 16.09.24
Achizitia de hartie xerografica a4 si a3 pentru imprimante, copiatoare si fax, aflate in patrimoniul directiei generale regionale a finantelor publice bucuresti, activitatea de trezorerie si contabilitate publica a municipiului bucuresti si unitatile fiscale subordonate  
Achizitia de hartie xerografica a4 si a3 pentru imprimante, copiatoare si fax, aflate in patrimoniul directiei generale regionale a finantelor publice bucuresti, activitatea de trezorerie si contabilitate publica a municipiului bucuresti si unitatile fiscale subordonate 20.10.22
Achizitia de hartie xerografica A4 si A3 pentru imprimante, copiatoare si fax, aflate in patrimoniul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti, Activitatea de Trezorerie si Contabilitate publica a Municipiului Bucuresti si unitatile fiscale subordonate 20.10.22
Determinarea valorii estimate pentru achiziţia publică avand ca obiect un acord cadru de furnizare rechizite pentru asigurarea în bune condiţii a activităţii aparatului de lucru al Primarului General al Municipiului Bucureşti şi membrii Consiliului General al Municipiului Bucureşti., pt. 24 de luni. 24.02.21
“ Delegarea gestiunii activităţii de tratare a biodeşeurilor colectate separat în instalaţii specifice, inclusiv transportul reziduurilor la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetică, pentru sectoarele Municipiului Bucureşti" - Lot 2 – cod 20 02 01 14.12.23
SUSPENDATA - “ Delegarea gestiunii activităţii de tratare a biodeşeurilor colectate separat în instalaţii specifice, inclusiv transportul reziduurilor la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetică, pentru sectoarele Municipiului Bucureşti" - Lot 2 – cod 20 02 01 14.12.23
Delegarea prin concesionare a activităţii de sortare a deşeurilor de hârtie, metal, plastic şi sticlă colectate separat în Sectorul 6 al Municipiului Bucureşti, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetică 25.07.23
Delegarea prin concesionare a activității de sortare a deșeurilor de hârtie, metal, plastic și sticlă colectate separat în Sectorul 6 al Municipiului București, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deșeuri și/sau la instalațiile de valorificare energetică