Feedback
I.D.: 63713817

Furnizare si instalare 75 buc. MULTIFUNCTIONALE pentru unitati ale Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe loturi, dupa cum urmeaza: •lot 1- Multifunctionala A4= 20 buc. •lot 2- Imprimanta laser monocrom= 55 buc.

Data publicarii
02.12.21 Exista 162.015 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232110-8
Pretul estimativ:
67.226,89 RON - 67.226,89 RON
138.655,46 RON - 138.655,46 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Multifunctionala color A4= 20 buc., Furnizarea si instalerea unui nr. de 20 buc. multifunctionale A4, conform specificatiilor din Caietul de sarcini nr. 5241/ 19.10.2021. Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destina...
1. Multifunctionala color A4= 20 buc., Furnizarea si instalerea unui nr. de 20 buc. multifunctionale A4, conform specificatiilor din Caietul de sarcini nr. 5241/ 19.10.2021. Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice, avand in vedere ca termenul de livrare al produselor este de 30 zile de la data semnarii contractului, dar nu mai tarziu de 20 decembrie 2021. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi HG nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c), teza 2 din Legea nr. 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa.. 2. Imprimanta laser monocrom= 55 buc., Furnizarea si instalarea unui nr.de 55 buc. imprimante laser monocrom, conform specificatiilor din Caietul de sarcini nr. 5240/19.10.2021. Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice, avand in vedere ca termenul de livrare al produselor este de 30 zile de la data semnarii contractului, dar nu mai tarziu de 20 decembrie 2021. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 şi HG nr. 395/2016, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c), teza 2 din Legea nr. 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de paza a imobilelor cu destinatie de sedii apartinand DGRFP Craiova  
2 Centrale termice pentru subunitati ale DGRFP Craiova  
Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie/incendiu/control acces la TVCI/incendiu si intervenţie rapidă aflate in folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova (respectiv Judetul Olt si Judetul Gorj), pentru o perioada de 24 luni, dupa cum urmeaza: Lot 1: Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie/incendiu/control acces la TVCI/incendiu si intervenţie rapidă aflate în folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova pentru Judetul Olt (respectiv Serviciile de Trezorerie si Contabilitate Publica Caracal, Bals si Corabia); Lot 2: Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie si TVCI aflate în folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova pentru Judetul Gorj (respectiv Serviciul de Trezorerie si Contabilitate Publică Motru).  
Furnizare produse cu montaj inclus, dupa cum urmeaza: Lot 1- 1 buc. cazan 290 kw pe gaze naturale pentru sediul Biroului Vamal Valcea; Lot 2 a) 1 buc. centrala termica pe gaze naturale pentru sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Motru din judetul Gorj; b) bransament gaze naturale pentru centrala termica de la SFO Motru.  
Acord–cadru de prestare servicii, pentru o perioada de 24 luni, având ca obiect: servicii de mentenanta pentru masinile de numarat bancnote, masinile de legat bancnote si masinile de numarat monede precum si piesele de schimb aferente tipurilor de masini din dotarea unitatilor de Trezorerie din judetele Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Valcea  
Intretinere curenta prin asternere imbracaminte asfaltica pe STRADA JIULUI, intre Bvd. Horia, Closca si Crisan si Strada 1907; pe STRADA CARPATI, intre Strada 1 Mai si Bvd. Horia, Closca si Crisan si pe STRADA STEFAN CEL MARE, intre Bvd. Horia, Closca si Crisan si Strada 1907 27.03.24
Servicii de ASISTENTA TEHNICA – DIRIGENTIE SANTIER pentru obiectivul de investitii ,,Consolidare sediu D.G.R.F.P. Craiova", din mun. Craiova, str. Mihail Kogălniceanu nr. 10  
Lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Consolidare sediu D.G.R.F.P. Craiova"  
Lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Consolidare sediu D.G.R.F.P. Craiova"  
Lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Consolidare sediu D.G.R.F.P. Craiova"