În data de 17.12.2019, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei - în calitate de Autoritate de Management şi Judeţul Suceava - în calitate de Beneficiar lider au semnat Contractul de grant având numărul de referinţă 2SOFT/1.1/35, pentru realizarea proiectului "Învăţământ special în zona transfrontalieră Suceava – Cernăuţi: modern, incluziv şi adecvat pieţei forţei de muncă" SpeEd-2-Labour Market, finanţa...
În data de 17.12.2019, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei - în calitate de Autoritate de Management şi Judeţul Suceava - în calitate de Beneficiar lider au semnat Contractul de grant având numărul de referinţă 2SOFT/1.1/35, pentru realizarea proiectului "Învăţământ special în zona transfrontalieră Suceava – Cernăuţi: modern, incluziv şi adecvat pieţei forţei de muncă" SpeEd-2-Labour Market, finanţat în cadrul Programului Operaţional Comun România-Ucraina 2014-2020, Prioritatea de investiţii 1.1 Cooperare instituţională în domeniul educaţional în vederea creşterii accesului la educaţie şi a calităţii acesteia.
Proiectul "Învăţământ special în zona transfrontalieră Suceava-Cernăuţi: modern, incluziv şi adecvat pieţei forţei de muncă" se va implementa în parteneriat: Consiliul Judeţean Suceava, în calitate de Beneficiar lider şi Instituţia municipală Şcoala Specială Gimnazială Internat nr.2 Cernăuţi, în calitate de Beneficiar 1.
Şcolile din Judeţul Suceava care vor beneficia de proiect sunt: Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă Suceava, Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă "Sf. Andrei" Gura Humorului şi Şcoala Profesională Specială Câmpulung Moldovenesc.
În scopul asigurării unui management de proiect eficient şi pentru implementarea optimă a activităţilor proiectului, se impune necesitatea achiziţionării de seturi truse de kituri standardizate pentru evaluare şi diagnosticare medicală a elevilor cu cerinţe educaţionale speciale, cod CPV: 33141625-7 – Truse de diagnosticare (Rev. 2).
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SICAP, într-un termen cu cel mult 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitarea de clarificări sau informaţiile suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante vor fi publicate în SICAP în termen de 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.