Obiectul contractului îl constituie dezvoltarea sau menţinerea capacităţilor individuale şi de grup ale persoanelor cu dizabilităţi, persoanelor cu capacitatea de muncă schimbată şi persoanelor din medii vulnerabile, prin activităţi de informare, consiliere psihologică, socială şi vocaţională şi mediere a locurilor de muncă pentru a favoriza integrarea şi incluziunea pe piaţa muncii şi menţinerea locului de muncă pe termen ...
Obiectul contractului îl constituie dezvoltarea sau menţinerea capacităţilor individuale şi de grup ale persoanelor cu dizabilităţi, persoanelor cu capacitatea de muncă schimbată şi persoanelor din medii vulnerabile, prin activităţi de informare, consiliere psihologică, socială şi vocaţională şi mediere a locurilor de muncă pentru a favoriza integrarea şi incluziunea pe piaţa muncii şi menţinerea locului de muncă pe termen lung, pentru a preveni marginalizarea socială şi pentru a sprijini reintegrarea în comunitate, după cum urmează:
Serviciile oferite beneficiarilor:
1. Servicii oferite în mod direct beneficiarilor:
Informare, evaluare şi consiliere: înregistrarea solicitării, colectarea actelor necesare întocmirii dosarului, identificarea nevoilor, evaluare iniţială, evaluare complexă, psihologică, evaluarea abilităţilor de muncă.
Medierea la locul de muncă: contactarea firmei în vederea identificării ofertelor de muncă, identificarea potenţialilor angajaţi, angajarea asistată (prezentarea ofertei de muncă şi acceptarea sau nu a ofertei), învăţarea la locul de muncă, servicii de consiliere în vederea adaptării locului de muncă, pregătirea angajaţilor firmei (informarea angajatorului şi angajaţilor cu privire la aspectele şi nevoile noului angajat), monitorizarea după angajare (după angajare, la 6 luni de la prima monitorizare şi la 6 luni după a doua monitorizare şi ori de câte ori este nevoie), coaching (menţinerea locului de muncă pe termen lung).
Periodic organizează cursuri de educaţie vocaţională.
2. Servicii de informare a potenţialilor beneficiari, autorităţilor publice şi publicului larg despre domeniul său de activitate, prin asigurarea următoarelor activităţi:
➢ Serviciul dezvoltă acţiuni de informare la nivelul comunităţii despre serviciile oferite şi beneficiile acestora pentru beneficiari şi familii;
➢ Colaborează cu instituţiile relevante de la nivelul comunităţii (primăria, unităţile sanitare, biserica etc.) în vederea identificării potenţialilor beneficiari;
➢ Deţine informaţii/materiale de specialitate pe care le pune la dispoziţia comunităţii spre consultare.
3. Alte tipuri de servicii (servicii sociale externe):
➢ Promovarea drepturilor beneficiarilor şi a unei imagini pozitive a acestora, de promovare a drepturilor omului în general, precum şi de prevenire a situaţiilor de dificultate în care pot intra categoriile vulnerabile care fac parte din categoria de persoane beneficiare;
➢ Orice alt tip de servicii de interes social/comunitar pe perioada contractuală în funcţie de necesităţile actuale ;
➢ Implementarea deciziilor, măsurilor impuse da autoritatea contractantă în situaţii deosebite.