Feedback
I.D.: 34568328

Furnizare servicii poştale şi de curierat

Data publicarii
15.03.19 Exista 61.926 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64100000-7
Termenul limita pentru depunere:
25.03.19
Pretul estimativ:
143.279,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor 1. Servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură ( citaţii, hotărâri, etc.) pentru Curtea de Apel Oradea. Serviciul constă în distribuirea la destinaţie a trimiterilor de acte de procedură către destinatarii acestora. 2. Corespondenţă internă, constând în: a) Corespondenţă internă recomandată; b) Corespondenţă internă cu co...
Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor 1. Servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură ( citaţii, hotărâri, etc.) pentru Curtea de Apel Oradea. Serviciul constă în distribuirea la destinaţie a trimiterilor de acte de procedură către destinatarii acestora. 2. Corespondenţă internă, constând în: a) Corespondenţă internă recomandată; b) Corespondenţă internă cu confirmare de primire; 3. Corespondenţă externă constând în: a) Corespondenţă externă recomandată; b) Corespondenţă externă cu confirmare de primire; 4. Servicii de coletărie. Cantitatea lunară estimată de trimiteri acte de procedură este de 5.000 buc. Cantitatea totală estimată de trimiteri acte de procedură pentru perioada 01.05.2019 – 31.12.2019 este de 5.000 buc. x 8 luni = 40.000 buc. Valoarea estimată pentru trimiteri acte procedură: 122.800 lei fără TVA. Valoarea estimată pentru corespondenta internă recomandată, corespondenţă internă cu confirmare de primire, corespondenţă internaţională recomandată, corespondenţă internaţională cu confirmare de primire, servicii de coletărie este următoarea: ? corespondenta internă recomandată: 2.163 trimiteri = 6.321,30 lei fără TVA ? corespondenţă internă cu confirmare de primire: 15 trimiteri = 94,05 lei fără TVA ? corespomdenţă externă recomandată: 288 trimiteri = 5.719 lei fără TVA ? corespondenţă externă cu confirmare de primire: 318 trimiteri = 8.207,42 lei fără TVA ? servicii de coletărie internă cu confirmare de primire (până la 10kg): 10 buc. = 124,95 lei fără TVA ? servicii de coletărie internă fără confirmare de primire: 2 buc. = 12,60 lei fără TVA VALOAREA TOTALĂ ESTIMATĂ A ACHIZIŢIEI: 143.279,32 LEI FĂRĂ TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu