Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze prin incheierea unui acord cadru fara reluarea competitiei cu un singur operator economic/lot pe perioada a 12 luni, scutece de unica folosinta si absorbante igienice pentru centrele aflate in subordinea DGASPC Tulcea, astfel:
Acord cadru 12 luni:
-valoare minima estimata 34.634,64 lei fara TVA
-valoare maxima estimata 415.615,68 lei fara TVA, conform Anexa nr.1.
Frecv...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze prin incheierea unui acord cadru fara reluarea competitiei cu un singur operator economic/lot pe perioada a 12 luni, scutece de unica folosinta si absorbante igienice pentru centrele aflate in subordinea DGASPC Tulcea, astfel:
Acord cadru 12 luni:
-valoare minima estimata 34.634,64 lei fara TVA
-valoare maxima estimata 415.615,68 lei fara TVA, conform Anexa nr.1.
Frecventa si valoarea contractelor subsecvente ce urmeaza sa fie atribuite: se estimeaza a se incheia in functie de solicitarile primite de la centrele din subordinea DGASPC Tulcea trei(3) contracte subsecvente .
Cel mai mare contract subsecvent se va incheia pe 6 luni:
-valoare minima estimata 34.634,64 lei fara TVA,
-valoare maxima estimata 207.807,84 lei fara TVA, conform Anexa nr.1.
Pe toata perioada de derulare a contractului/acordului cadru, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa suplimenteze sau sa diminueze cantitatile prevazute initial, conform prevederilor legale in vigoare, modificarile urmand a fi comunicate si prestatorului, avand in vedere fluctuatia de asistati din cadrul centrelor din subordinea DGASPC Tulcea.
Nu se accepta depunerea de oferte alternative.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 5 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare care au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, pana in a 3 zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.