Feedback
I.D.: 60233619

Furnizare scule de mână

Data publicarii
24.08.21 Exista 1.092.894 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44512000-2
Termenul limita pentru depunere:
30.08.21
Pretul estimativ:
8.582,64 RON - 8.582,64 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini formulare de completat-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare produse conform cerinţelor minime şi obligatorii prevăzute în caietul de sarcini anexat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie materiale necesare GT  
Contract de furnizare anvelope pentru autovehiculele ANCOM DR Cluj 11.03.20
Acord-cadru furnizare carne de pasare, peste si oua 03.05.22
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contract de furnizare având ca obiect achizitionarea unei Solutii software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri si laptop-uri) (cod CPV: 48219300-9), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 05.08.15
Contract de furnizare având ca obiect achizitionarea unei Solutii software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri si laptop-uri) (cod CPV: 48219300-9), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
ACHIZITIE DE ALIMENTE NECESARE CANTINEI OLIMPIA. 17.01.22
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ 19.09.19
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de sisteme mobile de masura si control prin receptie, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Furnizare calculatoare de birou 09.09.21