Feedback
I.D.: 22333995

Furnizare - sapun, - Lot 3= sapun ( de toaleta –lichid si solid),Valoare estimata = 1052.80 lei fara TVA (1252.83 lei cu TVA)conform anexei 1 la prezenta, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile aflate in subordine,

Data publicarii
12.09.17 Exista 24.655 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33711900-6
Termenul limita pentru depunere:
20.09.17
Pretul estimativ:
1.052,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare sapun, - Lot 3= sapun ( de toaleta –lichid si solid), Valoare estimata = 1052.80 lei fara TVA (1252.83 lei cu TVA), conform anexei 1 la prezenta, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile aflate in subordine, urmare referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4196 / 12.07.2017 si anexei 1 la referat, intocmit de Serviciul Administrativ, Investitii si Achizitii. Distribuirea produselor ...
Furnizare sapun, - Lot 3= sapun ( de toaleta –lichid si solid), Valoare estimata = 1052.80 lei fara TVA (1252.83 lei cu TVA), conform anexei 1 la prezenta, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile aflate in subordine, urmare referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4196 / 12.07.2017 si anexei 1 la referat, intocmit de Serviciul Administrativ, Investitii si Achizitii. Distribuirea produselor se va face la adresele subunitatilor mentionate in anexa 1.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare - cosuri gunoi - Lot 2= cos gunoi, Valoare estimata = 240.00 lei fara TVA ( 285.60 lei cu TVA) conform anexei 1, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile aflate in subordine, urmare referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4196 / 12.07.2017 20.09.17
Furnizare - materiale de curatenie, -Lot 1 = materiale de curatenie,Valoare estimata = 17637.85 lei fara TVA pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova 20.09.17
Servicii intretinere si reparatii imprimante, copiatoare si multifunctionale cu inlocuire de piese necesare reparatiilor, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile din subordine, pe o perioada de 4 luni de la semnarea contractului sau pana la epuizarea sumelor din contract  
Actualizare documentatie Servicii intretinere si reparatii imprimante, copiatoare si multifunctionale cu inlocuire de piese necesare reparatiilor, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile din subordine, pe o perioada de 4 luni de la semnarea contractului sau pana la epuizarea sumelor din contract 19.05.17
servicii de verificare tehnica periodica la 2 ani, in vederea autorizarii, a echipamentelor destinate incalzirii din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova si unitatile aflate in subordine, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4287/ 19.07.2017 12.09.17
Hârtie copiator pentru buna desfasurare a activitatii Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj si Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Olt, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Mehedinti, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Valcea, Directia Regionala Vamala Craiova;  
- servicii de colectare a deseurilor selective pentru DGRFP Craiova si unitatile din subordine, urmare referatului de necesitate nr. CRR-DSI 2650/ 12.04.2017 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 2650/ 12.04.2017 ale Serviciului Administrativ, Investitii si Achizitii din cadrul D.G.R.F.P. Craiov 27.04.17
Servicii de ridicare a deseurilor selective pentru DGRFP Craiova si unitatile din subordine 29.04.15
Hârtie copiator pentru buna desfasurare a activitatii Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj si Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Olt, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Mehedinti, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Valcea, Directia Regionala Vamala Craiova; 25.02.20
Anulata - Lucrari de adaptare grup sanitar la necesitatile persoanelor cu dizabilitati la sediul Administratiei Judetene a Finantelor Publice Valcea din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova conform referatului de necesitate intocmit de Administratia Judeteana a Finantelor Publice Valcea si inregistrat la Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova sub nr. CRR-DSI 5082/05.09.2017 si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini nr. CRR-DSI 4919/24.08.2017 07.11.17