Feedback
I.D.: 30500832

Furnizare rechizite

Data publicarii
03.09.18 Exista 515.012 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197000-6
Pretul estimativ:
33.691,00 RON
 
 
Documente participare:
  1. 6-ADV1032454.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Rechizite necesare pentru desfăşurarea activităţii în condiţii optime a personalului ANAF-aparat propriu, conform caietului de sarcini ataşat. Cod CPV: 22612000-3 Tuş 22810000-1 Registre din hârtie sau din carton 30192000-1 Accesorii de birou 30197200-8 Bibliorafturi şi agrafe de birou 39292400-9 Instrumente de scris 30199500-5 Bibliorafturi, mape de corespondenţă, clasoare şi articole similare 444242...
Rechizite necesare pentru desfăşurarea activităţii în condiţii optime a personalului ANAF-aparat propriu, conform caietului de sarcini ataşat. Cod CPV: 22612000-3 Tuş 22810000-1 Registre din hârtie sau din carton 30192000-1 Accesorii de birou 30197200-8 Bibliorafturi şi agrafe de birou 39292400-9 Instrumente de scris 30199500-5 Bibliorafturi, mape de corespondenţă, clasoare şi articole similare 44424200-0 Bandă adezivă A. Documente de calificare: 1. Datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont trezorerie), precum şi datele de contact ale persoanei desemnate să se implice în relaţiile cu ANAF. 2. Certificatul constatator emis de către Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertei, în fotocopie certificată pentru conformitate cu originalul, cu semnătura şi ştampila din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, codul C.A.E.N. corespunzător activităţii care face obiectul prezentei achiziţii. 3. Oferta va fi însoţită de următoarele documente de calificare: a) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.164 din Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice – F1 a) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 165 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice coroborat cu art.166 (2) din acelaşi act normativ – F2 b) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.167 din Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice – F3 c) Certificat de atestare fiscală eliberat de organul fiscal central competent din care să reiasă neînregistrarea de obligaţii de plată restante bugetului general consolidat la momentul prezentării. 4. Disponibilitatea societăţii dumneavoastră de a furniza produsele solicitate. B. Oferta va conţine: 1. Oferta financiară, exprimată în lei fără TVA şi în lei cu TVA. La elaborarea propunerii financiare, ofertanţii vor lua în calcul toate cheltuielile pe care le implică îndeplinirea obligaţiilor contractuale. În acest sens, autoritatea contractantă presupune că, în propunerea financiară depusă, ofertanţii au inclus costurile şi cheltuielile pe care le implică prestarea serviciilor care fac obiectul achiziţiei directe, în strictă concordanţă cu prevederile legale şi cu cerinţele din caietul de sarcini 2. Oferta tehnică va fi întocmită în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini. 2. Oferta tehnică va fi întocmită în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini. C. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 zile. VI. Criteriul aplicat în vederea atribuirii achiziţiei: preţul cel mai scăzut pentru ofertele declarate admisibile. Nu se acceptă oferte parţiale. VII. Termenul de livrare al produselor: de 15 zile lucrătoare de la semnarea contractului, iar produsele vor fi livrate la sediul A.N.A.F. Str. Apolodor nr. 17, sector 5 Bucureşti.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Rechizite necesare pentru desfăşurarea activităţii în condiţii optime a personalului Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – aparat propriu. 11.05.18
Materiale de constructii pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală – aparat propriu 29.05.18
Mobilier Call Center tip linie 4 posturi izolat fonic, televizor LED Smart 65 inchi şi stand universal mobil display LCD/LED 14.08.19
Servicii de mentenanţă chiller CLINT (CHA/K786-P 11-110952/1), centrala termică şi ventiloconvectoare, şi trecerea instalaţiei de climatizare de pe încălzire pe răcire şi ulterior trecerea de pe răcire pe încălzire - pentrul anul 2020. 09.12.19
Rechizite pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală-aparat propriu, conform caiet de sarcini,ataşat 03.07.19
Servicii de întreţinere şi reparare a instalaţiilor sub presiune, a seviciilor de verificare/reglare a supapelor de siguranţă, a serviciior de întreţinere CTA/chiller + ventiloconvectoare, curăţare coşuri de fum, precum şi achiziţia de piese de schimb în sediile A.N.A.F. 07.04.21
Produse pentru deparazitare externă şi internă pentru câini 21.01.20
Reactivi de laborator, materiale consumabile de laborator şi piese de schimb 13.04.20
LUCRĂRI DE REPARAŢII ŞI ÎNTREŢINERE SEDII 25.08.20
Servicii de colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere/industriale la groapa de gunoi şi colectare selectivă a deşeurilor reciclabile, pentru sediile ANAF ianuarie-decembrie 2020, respectiv: LOTUL I, LOT II şi LOT III. 13.01.20